کارمندان با سابقه حفاظت مقدس حق کار دارند


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897539

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر:

پاپری گفت: بر این اساس مزایای مندرج در بندهای ج و ج ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه تنها به کارکنان شاغل در مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس تعلق می گیرد و مشمول دوره ای نمی شود. خدمات پس از آن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ در روزهای اخیر اخباری مبنی بر حذف حق مناطق عملیاتی از حقوق کارکنان دولت در استان بوشهر منتشر شد که بازتاب های مختلفی در استان بوشهر داشت.

محسن پاپری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر شب گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر کرد و گفت: آنچه در فضای مجازی مبنی بر سلب حق مناطق رزمی مسئولان بوشهری منتشر شده صحت ندارد اما میزان درج آن صحت ندارد. تغییر کرده.

پاپری تصریح کرد: بر اساس رای دیوان عدالت اداری محدوده حق مناطق جنگی برای نیروهای فعال در مناطق جنگی تغییر کرده است. بر این اساس مزایای مندرج در بندهای ج و ج ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه تنها به کارکنان شاغل در مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس تعلق می گیرد و شامل دوران خدمت نمی شود. بعد از آن.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: این قانون به دستگاه های اجرایی و قضایی ابلاغ شده و لازم الاجرا است.


فرمان اجرایی:

بخشنامه اصلاح حق مناطق عملیاتی و سایر مزایای مربوط در مصوبات استخدامی کارکنان دولت (بخشنامه شماره 300795 مورخ 1401/06/15 سازمان برنامه و بودجه کشور)

بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی

رأی صادره از تاریخ 29/5/1301 شورای عمومی دیوان عدالت اداری به شرح ذیل به شرح ذیل ابلاغ می گردد.

امتیازات مندرج در بندهای (ج) و (ج) ماده (112) قانون پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران به کارکنانی که پس از دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی به‌کار گرفته شده‌اند قابل تعمیم است. ، صرف نظر از اینکه افسران فوق در حال حاضر مشغول به خدمت باشند به هیچ وجه امکان حضور در خدمت یا جدا شدن از خدمت وجود ندارد.

اصلاح احکام صادره از سوی کلیه دستگاه های اجرایی ضروری است.


سید مسعود میرکاظمی – رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید