کارمندان و حسابداران بزرگترین قربانیان طرح ارزشیابی معلمان هستند


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916734

نیکزاد با انتقاد از اجرای طرح ارزشیابی معلمان گفت: خدمتگزاران و ذیحسابان بزرگترین قربانیان طرح ارزشیابی معلمان هستند زیرا حق و حقوق آنها نادیده گرفته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، علی نیکزاد نایب رئیس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل گفت: تربیت توحیدی نیاز امروز کشور است، لذا از در قلب این مجتمع آموزشی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی، پیرزاده و فهمیده ها متولد می شوند.

وی با بیان اینکه دوران مسئولیت بسیار کوتاه و کم است، گفت: باید از فرصت ایجاد شده در مسئولیت های اعتلای فرهنگی و ارزشی جامعه استفاده کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شعار «نان، مسکن و آزادی» را به چالش‌جویان یادآور شد و گفت: کسانی که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی با شعار «نان، مسکن و آزادی» به پایان رسید، بسیار اشتباه می‌کنند، زیرا این حرکت، انقلاب فرهنگی است و باید برای گفتمان در این حوزه ارزش قائل شویم.

وی با قدردانی از مدیرعامل بانک امل در احداث مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل گفت: این کار در راستای مسئولیت اجتماعی و حرکتی ارزشمند است که با تلاش خیرین در حوزه مدرسه سازی و مدرسه سازی آغاز شد. باید با قدرت و توان ادامه داد.”

نیکزاد لزوم توجه به مولفه تربیتی صحیح در آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی را یادآور شد و گفت: خروجی تربیت باید تربیت ارزشی در کنار محورهای توحیدی و الهی باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از اجرای طرح ارزشیابی معلمان انتقاد کرد و گفت: در اجرای این طرح مبالغی به حساب معلمان واریز شد که انتظار داشت رتبه بندی در پنج گروه با سرعت و دقت انجام شود.

نیکزاد به قربانی شدن کارکنان مدارس در طرح ارزشیابی معلمان اشاره کرد و گفت: سردفتران و حسابداران بزرگترین قربانیان طرح ارزشیابی هستند زیرا حقوق آنها نادیده گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید