کاری به حریفان استقلال: این تیم حریف شاگردان ساپینتو نیست

کاری به حریفان استقلال: این تیم حریف شاگردان ساپینتو نیست

بهتاش فریبا درباره عملکرد استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بیست و دوم گفت: استقلال بعد از شکست هفته اول مقابل سپاهان در هفته دوم جبران کرد و یک برد ارزشمند در انزلی به دست آورد. هر تیمی در انزلی وظیفه شکست دادن ملوان را ندارد.

وی افزود: خیلی وقت بود که استقلال به این راحتی در انزلی پیروز نشده بود. فکر می کنم هوش ساپینتو باعث شد استقلال برگردد و یک پیروزی دلچسب به دست آورد. وقتی استقلال در نیمه اول با یک گل به رختکن رفت، ساپینتو رزبه چسمی را به خط هافبک رساند و بازی را به سومی برای حریف کشاند و با تغییراتی که انجام داد، تیم تهاجمی شد و دیدی که او گل زد. 3 گل و چند ضربه دیگر

هافبک سابق یقه آبی ها درباره واکنش ساپینتو به نیروهای حلال احمر در ورزشگاه انزلی گفت: هرکسی حق دارد شاد باشد اما نوع شادی متفاوت است. شادی طرف مقابل را تحریک می کند و این درست نیست. با این حال ساپینتو بعد از بازی از همه آن عزیزان عذرخواهی کرد و کار به همین جا ختم شد. این مربی پرتغالی خون گرمی دارد و نشان داده مردمی است. این بازی اتفاقات مهم تری داشت و بهتر است در مورد مسائل فنی صحبت کنیم تا داستان ساپینتو و واکنش او.

فریبا همچنین با اشاره به صحبت های خیابانی و دوپینگ بازیکنان سابق استقلال مقابل پرسپولیس در دهه 50 خاطرنشان کرد: خوب وقتی کیانی حرفی می زند نباید زیاد توجه کرد و همه فوتبالدوستان می دانند که حرف کیانی درست نیست. یادم می آید یک بار داشت مستند ورزشی می کرد که همکارانش برای مصاحبه با من آمدند و من گفتم وقتی یکی در خیابان گزارش فوتبال می دهد، تلویزیون را خاموش می کنم و موسیقی ملایمی پخش می کنم تا با موسیقی و نه سر و صدای خیابان، فوتبال تماشا کنم. در ضمن علی پروین اسطوره پرسپولیس توضیح داد که در دربی شکست خوردیم و بازنده نباید دنبال بهانه باشد و بعد از باخت حرفی بزند. به نظر من اینجا خیابانی است که به دنبال هیجان است.

هافبک سابق استقلال در پایان به دیدار هفته سوم آبی ها و مس کرمان اشاره کرد و گفت: استقلالی ها نباید این تیم را که تازه وارد لیگ برتر شده اند دست کم بگیرند و چون بازی در ورزشگاه آزادی است می توانند هجومی بازی کنند. بازی با حمایت هوادارانش نمایش دهید و هر 3 امتیاز را بگیرید. اگر در نیمه دوم به مصاف ملوان بروند، این تیم نمی تواند در مقابل استقلال مقاومت کند.

دیدگاهتان را بنویسید