کار پرسپولیس و یحیی برای جذب این ستاره سخت شد

کار پرسپولیس و یحیی برای جذب این ستاره سخت شد

با پایان یافتن فصل، شایعات نقل و انتقالات از هم اکنون در نقاط مختلف جهان منتشر شده است و این شایعات در مورد تیم های بزرگ و بازیکنان بیش از هر زمان دیگری است. علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران که شانس زیادی برای حضور در جام جهانی نیز دارد، فرصت کمتری برای حضور در تیم باشگاهی خود در رقابت های قهرمانی پرتغال دارد و بیشتر روی نیمکت است. علیرضا برای اینکه گلزن شماره یک تیم ملی جام جهانی باشد باید بتواند فصل آینده و بقیه زمان تا شروع جام جهانی را به میدان برود و در ترکیب ثابت بازی کند.

مدتی است که شایعه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس در رسانه ها منتشر شده و خود علیرضا نیز این موضوع را تکذیب نکرده است به طوری که بسیاری معتقدند با چراغ سبزی که بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس نشان داده است، علیرضا اولین خرید پرسپولیس در آینده خواهد بود. فصل پرسپولیس در این فصل به عنوان دروازه بان بدجوری شکست خورد و عملکرد ضعیف حامد لاک باعث شد تا پرسپولیس خوش صدا شود. لک چند روز پیش دلتنگ یحیی گل محمدی شد.

اگرچه خود یحیی علاقه مند به حضور بیرانوند در پرسپولیس است اما نه کادرفنی و نه باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با بیرانوند نداشته اند و مذاکره ای صورت نگرفته است. اکنون شنیده ها حاکی از آن است که برای فصل آینده به بیرانوند پیشنهاد تیم پرتغالی داده شده است و این باشگاه تک رقمی در جدول فعلی پرتغال از طریق نماینده خود در حال مذاکره با بیرانوند است و می خواهد دروازه بان اصلی این رقابت ها باشد. سال قبل از جام جهانی تیم. به این ترتیب رقیب جدی برای پرسپولیس در جذب بیرانوند پیدا شد و حالا باید دید علیرضا فصل آینده در کدام تیم بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید