کاستی هایی در طرح شفافیت سه مرجع وجود دارد/ خیلی از موضوعات قابل طرح برای مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص طرح شفافیت سه قوه نیز گفت: شفافیت اقدام خوبی است و نیازمند یکسری پیش نیازها است تا به درستی اجرا شود.

بیاتی گفت: با وجود اینکه یکی از حامیان طرح شفافیت قوای سه گانه بودم، اما بررسی هایی که در کمیسیون و صحن مجلس انجام شد، نشان داد که ایراداتی به این طرح وجود دارد.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که نمی توان به صورت شفاف همه مسائل پیرامون قوای سه گانه هستی را به اطلاع همه مردم رساند چرا که برخی مسائل خلاف شرع است.

عضوکمیسیون مجلس شورای اسلامی در امور داخلی و شوراها با اشاره به اینکه در صحن علنی مسائل زیادی وجود ندارد، گفت: شفافیت برخی موضوعات مضر است.

بیاتی گفت: برای اینکه بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم باید زیرساخت های مناسب برای اجرای طرح ایجاد کنیم تا در روند اجرای طرح با مشکلات کمتری مواجه شویم و بتوانیم اطلاعات را به نحو مطلوب ارائه کنیم.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار همه این موارد، مدیران باید نقاد و عقل و منطق داشته باشند تا کار خود را انجام دهند تا مشکلی برای اجرای طرح پیش نیاید. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید