کاغذ دیواری یک جایگزین مناسب و ارزان است

ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798952

اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، می توانید از این دیوارپوش ها به عنوان عنصر متخلخل خانه استفاده کنید، زیرا این دیوارپوش های زیبا می توانند به راحتی و ارزان جایگزین یک ساختمان گران قیمت شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاغذ دیواری جایگزین خوبی برای بازسازی خانه است. اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، می توانید از این دیوارپوش ها به عنوان عنصر نافذ خانه استفاده کنید. این دیوارپوش های زیبا را می توان به راحتی و ارزان با یک ساختمان گران قیمت جایگزین کرد. فرض کنید دیوارهای راهرو گچ بری شده است و می خواهید آن را متحجر کنید. هزینه های سنگسار و خرید مصالح ساختمانی مانند سیمان و کارگری این روزها بسیار گران شده است. سواد اینجاست، پس چه کنیم؟ پاسخ این است که زیاد نگران نباشید. همچنین می توانید از پوسترهای دیواری کمک بگیرید. هزینه مواد اولیه و نصب و اجرای آن بسیار کم است. به علاوه سرعت اجرا در مقایسه با کارهای دیگر مانند کشتن با سنگ بسیار بالا و دردسر کمتری دارد.

با این روش می توانید کف راهرو را تزئین کنید و نیازی به اشتراک گذاری آن با همسایگان خود ندارید.

همچنین می توانید برخی از دیوارها را با کاغذ دیواری بپوشانید. برای دیدن نمونه ها می توانید اینجا کلیک کنید.

در زیر می خواهیم شما را با این دیوارپوش های جذاب آشنا کنیم.

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری است، با این تفاوت که شما عکس یک صحنه را روی دیوار می گذارید. به عنوان مثال، تصویر یک جنگل یا تصویر یک شهر.

برای این کار یکی از دیوارهای خانه را که مناسب است انتخاب کنید و ابعاد آن را با متر اندازه بگیرید. از هر طرف 5 سانتی متر اضافه کنید و در دفترچه یادداشت خود بنویسید.

پس از سفارش، می توانید دیوارهای دیگر را با طرح های ساده تزئین کنید.

طرح های ساده که با رنگ پایه پوستر شما مطابقت دارد. امروزه بازار طرح های ساده و بسیار زیبا برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می کند.

دیوارهای کناری را می توانید با طرح های ساده بپوشانید.

چه طرح هایی می تواند کاغذ دیواری اتاق نشیمن را بسازد؟

51396201 363e 45db 9b0c 55a4102d2d50 خبر خاکستری

در پاسخ به این سوال باید گفت که بازار برای این امر برنامه های زیادی دارد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از فروشنده بخواهید آلبوم های تخصصی اتاق نشیمن را به شما نشان دهد. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. به جای نگاه کردن به آلبوم های مختلف و طرح های زیادی که شما را گیج می کند، می توانید مستقیماً به سراغ اصل مطلب بروید. برای این مشکل می توانید از وب سایت ها نیز استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت های تخصصی رفته و آلبوم های موجود در اتاق نشیمن را انتخاب کنید. یکی از سایت های خوب در این زمینه پرشین رگ است که می توانید به آن مراجعه کنید. به همین راحتی.

از چه طرح هایی برای کاغذ دیواری اتاق خواب استفاده کنیم؟

برای اتاق خواب می توانید از طرح ها و رنگ های مناسب برای فضای اتاق خواب استفاده کنید. اگر به دنبال محیطی گرم هستید می توانید از رنگ های گرم مانند کرم و کرم استفاده کنید. اگر محیطی شادتر می خواهید، می توانید از رنگ های سرد مانند سبز یا آبی استفاده کنید.

با این حال طرح های خاصی برای اتاق خواب وجود دارد که باید در آلبوم های مربوطه به آنها پیشنهاد دهید. استفاده از پوستر دیواری اسپرت یا طرح های کودکانه برای اتاق خواب کودکان می تواند در ایجاد فضایی جذاب موثر باشد.

نکته دیگر انتخاب بهترین مکان برای نصب است. دیوار پشت تخت معمولا بهترین مکان برای نصب دیوارپوش است.

طراحی اتاق خواب کودکان

پوسترهای اتاق خواب کودکان به سلیقه آنها ساخته شده است. تصاویر کارتونی محیطی آرام و زیبا را برای کودکان فراهم می کند.

برای چاپ آنها می توانید طرح خود را انتخاب کنید سپس اندازه دیوار را به فروشنده بگویید و سپس با کمک نصاب مجرب آن را روی دیوار نصب کنید. کارتون هایی مانند شخصیت های والت دیزنی و سگ های نگهبان طرح های محبوبی برای کودکان هستند.

فروشگاه پرشین رگ یک فروشگاه کامل کاغذ دیواری است

فروشگاه پرشین رگ یک فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری است. یکی از ویژگی های این فروشگاه این است که دسته بندی های آن بر اساس موقعیت مکانی خانه طراحی شده است. همچنین تصاویر استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل می توانید بافت های روی دیوارپوش ها را به راحتی مشاهده کنید.

استفاده از برنامه های تخصصی این فروشگاه برای خرید دلپذیر کاغذ دیواری یکی از مزیت های اصلی آن است. برای مشاهده جدیدترین طرح ها و آلبوم ها می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید. آدرس این فروشگاه در زیر آمده است.

94e687fe 0c17 414d 9119 7bd7ac0910e6 خبر خاکستری

https://www.epersianrug.com

اینم چند طرح زیبا و جذاب

خب، در اینجا می خواهیم شما را با چند طرح جالب آشنا کنیم. می توانید از این طرح ها ایده بگیرید.

طراحی چوب: امروزه تولیدکنندگان از طرح چوب استفاده می کنند. طرح چوب یکی از گزینه های جذابی است که می توانید در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود از آن استفاده کنید.

طرح های بافت ساده

این دیوارپوش ها نیز گزینه مناسبی برای نصب در منازل هستند. علاوه بر سادگی بافت آنها توجه بیشتری را به خود جلب می کند. هیچ طرحی روی آنها وجود ندارد. بافت آنها آنها را جذاب می کند.

طرح های سه بعدی

این اشکال سه بعدی در واقع پوسترهای سه بعدی هستند که با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ روی کاغذ خام چاپ می شوند. این اشکال سه بعدی امروزه مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از مکان های مورد علاقه برای نصب آنها پشت تلویزیون یا ال سی دی است.

شما می توانید طرح های دیگری را که به سلیقه خود نزدیک است انتخاب و سفارش دهید.

مثال های بالا می توانند ایده های جالب دیگری را به شما ارائه دهند که می توانید آنها را در خانه خود نصب کنید و لذت ببرید.

یادداشت مهم

به یاد داشته باشید که هنگام نصب از یک نصاب واجد شرایط استفاده کنید. زیرا نصب بد پول شما را از دست می دهد. پس سعی کنید از یک استاد واجد شرایط کمک بگیرید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، درزهای بین نوارهای کاغذ دیواری است که باید به خوبی پردازش شوند. اگر در سایت های مختلف به سراغ عکس های تزئینی بروید، هیچ درزی در عکس ها مشاهده نمی کنید. اما در واقعیت اینطور نیست. هر کاری انجام دهید این درزها روی دیوار مشخص می شود. بنابراین قبل از نصب با نصاب، بهترین مکان ها را برای پنهان کردن درزها انتخاب کنید. مثلاً اگر این درزها در پشت مبلمان یا جایی که دیده نمی شود باقی بماند.

برای تهیه چسب باید دقت کرد و مواد خوبی تهیه کرد. زیرا اگر متریال بی کیفیت تهیه کنید به دیوارپوش آسیب می رساند.

هزینه را محاسبه کنید

برای کاغذ دیواری، حتما بودجه خود را با هزینه های خود مقایسه کنید. فقط هزینه پوشش دیوار را در نظر نگیرید. همچنین باید هزینه های نصب و چسب را به هزینه های خود اضافه کنید. اگر بودجه کافی ندارید، لازم نیست تمام دیوارهای خود را کاغذدیواری کنید. شما می توانید دیوارهای مورد نظر خود را بپوشانید. این امر امروزه در طراحی مدرن بسیار رایج است. طرح های جدید از شلوغی جلوگیری کرده و تمام دیوارها را می پوشانند. می توانید با پوشاندن برخی از دیوارها فضاهای خانه خود را تقسیم بندی کنید.

به جای ساختن و ایجاد دیوار حائل می توانید تا یک قسمت را با طراحی خاص بپوشانید. به این ترتیب می توانید به راحتی فضاهای منزل خود را بپوشانید.

دیدگاهتان را بنویسید