کاهش 60 درصدی تحویل روغن در فروشگاه


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836434

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران گفت: قیمت نفت در ماه های اخیر افزایش چشمگیری نداشته است. اما با شروع جنگ در اوکراین و کمبود دانه های روغنی در این کشور، زمینه تولید روغن به شدت کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوود فکوری، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران به نقل از اتاق بازرگانی ایران گفت: شرکت‌های پخش نفت عملاً توزیع خود را عادی کرده‌اند و درآمدهای نفتی ما از تولیدکنندگان نسبت به چند ماه قبل 60 درصد کاهش یافته است.

فکوری افزود: برخی از سوپرمارکت های تهران به دلیل عرضه کم اصلا روغن ندارند و برخی دیگر یک مشت روغن برایشان باقی مانده است. این کمبود نفت قطعا در چند روز آینده باعث هرج و مرج و خسارات بیشتری به مردم خواهد شد.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت های تهران گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر گرانی یا کمبود مواد شوینده نداشته ایم اما عرضه ماکارونی به شدت کاهش یافته است.

وی در خصوص کاهش عرضه ماکارونی افزود: با توجه به افزایش 57 درصدی قیمت آرد و صنعت، کارخانجات ماکارونی اقدام به ذخیره و نگهداری محصولات خود کرده اند تا بتوانند ماکارونی را با قیمت جدید در بازار عرضه کنند. در آینده.”

فکوری گفت: عرضه ماکارونی در فروشگاه ها 70 درصد کاهش یافته است و برندهای معروف پاستا خود را در سوپرمارکت ها به صورت کارتونی عرضه می کنند. این کمبود تاسف بار ماکارونی را برای مردم غیرممکن خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید