کاپیتان پرسپولیس به طعنه های ساسان انصاری پاسخ داد

کاپیتان پرسپولیس به طعنه های ساسان انصاری پاسخ داد

صحبت های ساسان انصاری خطاب به کمال سغدنیا کاپیتان پرسپولیس و کنایه هایی که به او زد حالا با واکنش کمال سغدنیا همراه شده است.

بازی دو تیم همچنان حواشی دارد و در همین راستا ساسان انصاری به سراغ کمال صغنیه رفت و از او خواست که در کار بزرگترها دخالت نکند! موضوعی که حالا به پاسخ کاپیتان پرسپولیس پیوند خورده است.

هافبک پرسپولیس مدعی است دوست ندارد در مورد این بازی صحبت کند و زمان مشخص خواهد کرد. اما در پاسخ به صحبت های ساسان انصاری می گوید: به ساسان انصاری می گویم که به کار خودش فکر کند. همه اتفاقات بازی را دیدند و مردم قضاوت کردند. صحبت من کلی بود و به هیچکس بی احترامی نکردم. اولاً برادر شوهرم هم در کادر فنی فولاد است و هیچ وقت قصد بی احترامی نداشتم. من از اتفاقات این بازی و زمینه های آن انتقاد کردم.

کمال سغنیا در ادامه می گوید: آقای انصاری گفتند من در کار بزرگتر دخالت نکنم اما نمی فهمم خودش چرا دخالت کرد؟ ساسان، خوب گفتی و به عنوان بزرگتر از تو می خواهم که از کار بزرگترها دوری کنی و به کار خودت فکر کنی. شما قطعا از من بزرگتر نیستید، پس به آنچه می گویید احترام بگذارید و سعی نکنید بدون فکر کردن به آن کلمات دیکته شده را بیان کنید.

کاپیتان پرسپولیس در قسمت بعدی نقد اتفاقات فولاد آرنا می گوید: وقتی بازیکنی مرتکب خطا می شود محرومیت کامل و جریمه در نظر گرفته می شود. چرا این مشکل برای برخی مربیان نیست؟ اینطوری نمی توان فوتبال را مدیریت کرد. باز هم می گویم حرف من کلی بود و قصد بی احترامی به کسی را نداشتم. حالا اگر یکی از حرف های من ناراحت شود و آن را شخصی بگیرد، برایم مهم نیست. آنچه مسلم است جدول مسابقات است. نمرات تیم ها در نهایت نشان دهنده عملکرد آنهاست.

ساقیدنیا با اشاره به رفتار نیمکت نشینان و اهالی گفت: چرا باید سر و صدای یک مرداد معمولی به پا شود؟ صحنه پنالتی را همه دیدند و خوشبختانه کارشناسان آن را تایید کردند. دوست دارم روزی این اتفاق برای آنها بیفتد و پنالتی آنها لغو شود تا ببینم چگونه رفتار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید