کریستیانو رونالدو بعد از صعود به جام جهانی گفت؟!

کریستیانو رونالدو بعد از صعود به جام جهانی گفت؟!

تیم ملی پرتغال شب گذشته در آخرین دیدار مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف مقدونیه شمالی رفت و موفق شد با نتیجه 0 بر 2 از سد تیم بگذرد و سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کند.

رونالدو از سال 2006 تاکنون در تمامی جام های جهانی حضور داشته و غیبت او در این رقابت ها که شاید آخرین جام جهانی دوران حرفه ای او باشد، می تواند برای او و هوادارانش بسیار ناخوشایند باشد.

اما در نهایت مقدونیه شمالی نتوانست به روند شگفتی سازی مقابل پرتغال ادامه دهد و این شاگردان رونالدو بودند که توانستند از شر این رقیب خلاص شوند و راهی قطر شوند.

ستاره پرتغالی پس از بازی در اینستاگرام با انتشار عکسی از این تیم پس از دیدار مقابل مقدونیه نوشت: به هدف خود رسیدیم، در جام جهانی قطر هستیم. ما جایی هستیم که لیاقتش را داریم! از همه مردم پرتغال برای حمایت بی دریغشان تشکر می کنم. بریم پرتغال!

رونالدو در طول دوره های مختلف قهرمانی جهان 17 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و در این رقابت ها 7 گل به ثمر رسانده است. او 4 گل از این 7 گل را در جام جهانی 2018 به ثمر رساند که شامل هت تریک دیدنی مقابل اسپانیا در مرحله گروهی مسابقات بود.

پرتغال با رونالدو در مجموع 6 برد، 5 باخت و 6 تساوی در تاریخ جام جهانی به دست آورده است و امیدوار است این بار به مراحل پایانی این رقابت ها راه پیدا کند و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید