کری سنگین مسعود شجاعی برای پرسپولیس

کری سنگین مسعود شجاعی برای پرسپولیس

مسعود شجاعی، کاپیتان هواداران پس از پیروزی یک بر صفر تیم هواداران مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: این برد برای ما ارزشمند بود زیرا مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی کردیم. پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم امشب شخصیت تیمی بزرگ خود را نشان دادیم.

تیم های لیگ برتر باید به ما احترام بگذارند

وی ادامه داد: همه بازی های آینده ما سخت است، اما فکر می کنم با نوع بازی که به نمایش گذاشتیم، جایی برای خودمان درست کرده ایم که تیم های دیگر باید به ما احترام بگذارند. اگر این روند را ادامه دهیم قطعا به جایگاهی می رسیم که حتی مدیریت باشگاه هم انتظارش را نخواهد داشت.

شجاعی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به اشتباهات داوری در این دیدار گفت: نظری به صحنه داوری ندارم و کارشناسان باید نظر خود را اعلام کنند.

بلاتکلیفی در تیم ملی فوتبال ما را تحت تاثیر قرار می دهد

بالاخره این بازیکن درباره بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی نیز گفت: بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی همیشه در فوتبال ایران وجود دارد و این موضوع روی فوتبال تاثیر می گذارد. بی برنامگی و بی نظمی در فوتبال ما وجود دارد و این به فوتبال ایران ضربه می زند. به نظر من مربی ایران هم می تواند کمک کند اما کارشناسان باید نظر خود را بگویند.

دیدگاهتان را بنویسید