کری مربی تیم پرسپولیس برای استقلال است؟

کری مربی تیم پرسپولیس برای استقلال است؟

حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی با پیکان درباره این دیدار گفت: بازی فوق العاده فعال و پویا بود. در 32 دقیقه اول قبل از اخراج امید عالیشاه در یک سوم دفاعی حریف بازی پیش رو داشتیم و از نیمی از فضا استفاده کردیم و به همین ترتیب گل اولمان به ثمر رسید. ما به خوبی توانستیم دفاع فشرده پکان را بشکنیم که از ویژگی های این تیم است و برای ضربه زدن به این تیم از هافبک دفاعی استفاده کردیم.

وی افزود: فوتبال پر جنب و جوشی داشتیم که این اخراج اتفاق افتاد و سبک کار ما کمی تغییر کرد و مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و استثنایی بودند. آنها در دفاع و دفاع عالی بودند. با توجه به فرم دفاعی پیکان و استفاده از بازیکنان بلند قد، ترکیب تیم را تغییر دادیم. با تشکر از بچه ها؛ آنها انرژی زیادی گذاشتند و سه امتیاز مهم را گرفتند. اما این شروع 6 بازی بود و مسابقه ادامه دارد و ما باید تلاش کنیم.

وی در خصوص نقش باشگاه گفت: امیدوارم باشگاه و مدیریت از بچه ها و تیم حمایت کنند تا بچه ها انگیزه بیشتری داشته باشند.

بالاخره وقتی مدیر رسانه ای پرسپولیس از خبرنگاران سوال پرسید، خبرنگاران گفتند برای بازی رئال مادرید و منچسترسیتی عجله دارند و این سوالی نیست که مطهری گفت: همیشه سوال دارند اما امروز که بردیم نه. !

وی همچنین دقایقی با خبرنگاران میکسدزون صحبت کرد و گفت: هواداران ما گل زدند. ممکن است از شنیدن اینکه چگونه؟ در دقایقی از بازی به موقع انرژی دادند و خیلی خوش گذشت. باز هم از آنها می خواهم کمکمان کنند و دستشان را می بوسم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قبل از بازی مشکل روحی و روانی داشت، گفت: من با این حرف موافق نیستم. ما خیلی جاها تعصب داشتیم. پرسپولیس همیشه روند خوبی داشته و شاید تک به تک بوده است. نیمه اول بازی آلومینیوم را ببینید که چگونه بازی کردیم. یکدفعه به اشتباه یک نفر که تاکتیکی نیست این اتفاق افتاد و روحیه تیم خراب شد. پرسپولیس همیشه سعی می کند جلوتر و با احترام حاضر شود.

دستیار گل محمدی درباره میزبانی بازی با سپاهان گفت: ما درخواست کردیم که این دیدار در امام رضا برگزار شود چرا که چمن ورزشگاه در شرایط خوبی قرار دارد.

او درباره انتقادات به پرسپولیس گفت: من همیشه این را گفته ام و برخی او را مسخره کرده اند. در DNA پرسپولیس برتری وجود دارد و شک نکنید برای قهرمانی خواهیم جنگید. این اولین بازی 6 دیداری بود و در 5 مسابقه آینده سخت کار خواهیم کرد. خیلی از سوالات امروز مشخص شد، قبل از بازی سوالات سطحی از من پرسیدند و واقعا تعجب آور بود. دیدید که یک تیم 10 نفره چقدر سازماندهی شده و چقدر با مسائل تاکتیکی آشنا هستند. من تعطیلی آموزش و .. را نمی دانم; آنها راجع به چه چیزی صحبت میکنند؟ امیدوارم این بی احترامی به دوستان و طرفداران ما نباشد، گفتم شما علم تمرین بلد نیستید و موج سوار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید