کشیش در شوک امتناع های قابل توجه / 99 درصد از هنرمندان برجسته دعوت به افطار با رئیس را رد کردند

کشیش در شوک امتناع های قابل توجه / 99 درصد از هنرمندان برجسته دعوت به افطار با رئیس را رد کردند

روز جدید : لغو دیدار رمضانی با سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هنرمندان خبرساز شده است.

لغو دیدار رمضانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با هنرمندان خبرساز شد. در حالی که دولت ها شرایط آب و هوایی را برای لغو این قانون مقصر می دانند، منتقدان می گویند که هنرمندان از نقض پست خود با رئیس خودداری کردند.

رسانه های رسمی نزدیک به دولت می نویسند لغو دیدار صمیمانه هنرمندان با رئیس جمهور به دلیل شرایط خطرناک جوی است. به گزارش رسانه ها، دیدار صمیمانه هنرمندان با رئیس جمهور به دلیل گرد و غبار غیرمنتظره در آسمان تهران و شرایط خطرناک جوی و توصیه اکید منابع پزشکی برای حفظ سلامت شهروندان به تعویق افتاد.

170 هنرمند مطرح سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای زیبا مهمان رئیس جمهور بودند که ظهر آن روز فقط به دلیل آلودگی هوا لغو شد. قرار بود این جلسه به صورت علنی برگزار شود. در عین حال، منتقدان می گویند که دیدار هنرمندان و کارگردانان با کارگردان به دلیل عدم استقبال گسترده هنرمندان لغو شده است.

کشیش در شوک غیبت قابل توجه/ 99 درصد از هنرمندان برجسته دعوت به افطار با رئیس را رد کردند

به گفته رسانه های منتقد دولت؛ دیدار رییسی و افطاری با هنرمندان که برای روز جمعه 20 فروردین ماه تدارک دیده شده بود به دلیل عدم حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور در آخرین لحظات لغو شد!

رسانه ها مدعی هستند ظرف چند روز پس از تماس دفتر رئیس جمهور و وزیر ارشاد با هنرمندان و سینماگران مطرح کشور و درخواست شماره ثبت و شماره ملی برای هماهنگی و دعوت رسمی نزدیک به 99 درصد از هنرمندان مطرح کشور برای شرکت در این مراسم به بهانه تاج، بیماری، از سفر عذرخواهی کردند و دفتر رئیس جمهور به دلیل عدم حضور هنرمندان برجسته مراسم را لغو کرد!

دیدگاهتان را بنویسید