کمبود بنزین در پمپ بنزین های ایران؟

کمبود بنزین در پمپ بنزین های ایران؟

وی افزود: ما معتقدیم برخی از تصمیم گیران احساس می کنند که به این خرابی های نازل عادت کرده اند و نیازی به تلاش زیادی برای آن ندارند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که هر یک از بخش‌ها دیگری را مقصر می‌دانند و با فشار برای کنترل دولت بر تمام بخش‌های سیستم سوخت هوشمند بله، آنها تمایلی به انجام اقدامات پایدار ندارند. سوالی که برای ما پیش می آید این است که آیا مردم از وضعیت موجود در حوزه سامانه های هوشمند و کارت سوخت سود می برند؟! تعجب می کنیم که چرا حل یک مشکل ساده اینقدر طول کشید و هیچ کس پاسخگو نیست؟

گلی زاده با بیان اینکه اکنون از مسئولان دولت سیزدهم انتظار داریم که پاسخگو باشند و با مردم و بخش خصوصی به صراحت صحبت کنند تا روند فعلی را اصلاح کنند، گفت: ما در اقصی نقاط کشور دستگاه های کارتخوان هوشمند زیادی داریم که خراب و کاملاً خراب شده اند. فراموش شده.. به خصوص بعد از حمله سایبری تلاش های زیادی برای کمک به حل مشکل انجام دادیم اما متاسفانه برخی نگاه بسته و مغرضانه به مشکل دارند و کار پیش نمی رود.

گلی زاده تصریح کرد: مردم بدانند که جایگاه داران نه تنها توان مالی تعمیر و نگهداری تجهیزات سیستم هوشمند را ندارند، بلکه تعهدی نیز ندارند و عمدتاً شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت باید پاسخگو باشند و این امر است. وظيفه خود را براي حفظ فعاليت اين كارتخوان ها عنوان كرد: دستگاه هاي نظارتي و ورودي جدي بدون مماشات، اين مداخله مي تواند به حل مشكل و روشن شدن همه چيز كمك كند.

دیدگاهتان را بنویسید