کمپین لبیک یا کمپین خامنه ای در مدارس ایلام اجرا شد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902637

ندای لبیک یا خامنه ای پس از تبدیل شدن به یک جریان در فضای مجازی در مدارس ایلام طنین انداز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، پس از اربعین مردم حلوات و شیرینی بزرگترین تجمع جهان را احساس کردند که دشمنان با نقشه های خود برای از بین بردن نمایش وحدت جهان اسلام آمدند.

چهره واقعی استکبار همواره قدرت و فریب و جنایت بوده است که در طول تاریخ خود را نشان داده و نسخه ای که برای پیشرفت به کار می برند در نهایت کشورها را نابود می کند.

اغتشاشات اخیر از سوی برخی جوانان متوهم که این بار از سوی دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود برنامه ریزی شده بود، نبود، بلکه بار دیگر نقشه ها و توطئه های آنان نقش بر آب شد و مردم برای مبارزه با دشمنان و اقشار مختلف به میدان آمدند. انزجار خود را نشان دادند.

دانشجویان ایلامی بار دیگر با ندای لیپیک یا خامنه ای عشق و ارادت خود را به ایران اسلامی نشان دادند و پایبندی محکم تری به آرمان های انقلاب اسلامی داشتند و اقدامات معاندین را محکوم کردند.


ایران اسلامی در قلب همه مردم جای دارد

فرید محمدی از شاگردان چردوالی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: اغتشاشات اخیر برخی افراد را به سمت ایجاد ناامنی و آسیب رساندن به اموال عمومی سوق داده است.

وی افزود: ایران اسلامی در دل همه مردم جای دارد و در سایه رهبر انقلاب نگذاشتند دست بیگانگان با خونشان به کشور برسد.

محمدی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که با چنین اقداماتی نمی توانند آسیبی به کشور وارد کنند و به اهداف شوم خود برسند.


دانشجویان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند

طاهره شیرمحمدی از دانش آموزان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دانشجویان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و در نقش های مختلف در راستای آرمان های انقلاب اسلامی برای آینده تلاش می کنند.

وی افزود: دانش آموزان امروز باید گوش به فرمان رهبران کلاب باشند و آن را در زندگی خود به کار گیرند.

شیرمحمدی تصریح کرد: همه دانش آموزان یک صدا فضای مدارس را با لیپیک یا خامنه ای تکرار کردند تا دشمنان بدانند در جغرافیای ملت ایران جایی ندارند.


3c289308 bf74 4ced b43d 8996d11a53eb خبر خاکستری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید