کمک های 10 تا 15 میلیون تنی برای تسهیلات نهضت ملی مسکن

کمک های 10 تا 15 میلیون تنی برای تسهیلات نهضت ملی مسکن

روز جدید : مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از کمک 10 تا 15 میلیون تنی تسهیلات نهضت ملی مسکن در دوره بازپرداخت 5 ساله خبر داد.

علیرضا جعفری شب گذشته در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به هزینه ساخت یک متر مربع نهضت ملی مسکن گفت: می توانیم با وام 450 میلیون تنی در تهران به اضافه 40 میلیون تن برای 75 متر این پروژه را تکمیل کنیم. به 110 متر مسکن.

وی با اشاره به اقساط وام نهضت ملی مسکن ادامه داد: دوره بازپرداخت 5 ساله برای بازپرداخت تسهیلات پیش بینی کرده ایم که اقساط وام ماهانه 350 تا 450 میلیون تنی بین 10 تا 15 میلیون تن است. “

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به کمک های بالا افزود: در وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم حداقل قیمت ساخت و ساز و مسکن را برای متقاضیان ایجاد کنیم؛ بر این اساس قیمت زمین را حذف کردیم. . اما بسیاری از مناطق نیاز به آماده سازی دارند.

جعفری گفت: ما در وزارت راه و شهرسازی فقط خانه سازی نمی کنیم بلکه به گفته وزیر راه باید زیرساخت ها و مراکز خدماتی لازم را مورد توجه قرار دهیم.

وی تلویحا از پروژه مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: مشکلی که در پروژه های قبلی داشتیم این بود که فقط مسکن ساختیم و کمتر به زیرساخت ها و ارتقای پروژه ها توجه شد. این رویداد (کمک های 10 تا 15 میلیون تومانی) باید محیط زندگی مناسبی برای داوطلبان داشته باشد و به امکانات زیست اجتماعی آنها توجه شود.

در همین حال معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که 40 میلیون تومان از سوی شاکیان به نهضت ملی مسکن در تهران آورده شده و در شهر پردیس نیز بین 160 تا 200 میلیون تومان از شاکیان دریافت شده است. با این تفاسیر باید دید شرکت ساختمانی پردیس فیش های اضافی را از متقاضیان پس می دهد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید