کنایه استقلال به تیم منصور

کنایه استقلال به تیم منصور

سیدمهدی سیدصالحی درباره تعویق یک روزه دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: چنین موضوعی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است اما قبول نداریم چون مشکل تیم صنعت نفت آبادان است. تیم باید شرایط را پیش بینی می کرد تا بتوانند یکی دو روز زودتر پرواز کنند تا پروازهایشان در آستانه مسابقه لغو نشود.

وی افزود: امشب سه پرواز از اهواز انجام می شود و پروازهای آبادان لغو شده است و سوال ما این است که چرا باید به دلیل بی برنامه بودن صنعت نفت در آبادان متضرر شویم؟ بازی استقلال. با توجه به عید سعید فطر و شلوغی پروازهای مشهد، بلیط هواپیما برای بازگشت به تهران وجود ندارد و بدون امکانات و زمین تمرین نمی توانیم در مشهد بمانیم. آیا باید به مصاف استقلال زمین برویم؟

سرپرست تیم فوتبال مشهد هودرو این شهر درباره درخواست خود گفت: نمی دانیم و سازمان لیگ باید فکری کند. تیم صنعت نفت می تواند فردا صبح با پرواز چارتر به مشهد بیاید و عصر بازی کند یا اگر باید به تعویق بیفتد سازمان لیگ باید شرایط ما را در نظر بگیرد. 6 فینال تعیین کننده داریم و جدای از ضرر مالی نباید امتیازی ببازیم. چون باید طبق برنامه به تهران برگردیم تا برای بازی استقلال آماده شویم.

سیدصالحی یادآور شد: وقتی با مس بازی کردیم و در سیرجان بازی کردیم چطور زمین بازی را تغییر دادند تا آسیبی به زمین بازی وارد نشود تا با سپاهان دیدار کنیم؟ از آنجایی که ما کسی را نداریم، آیا آنها باید آنطور که می خواهند رفتار کنند؟ شرایط ما سخت است و سازمان لیگ باید در هر تصمیمی که می گیرد شرایط ما را در نظر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید