کنایه به گل محمدی: هوادار فهمید اما یحیی متوجه نشد

کنایه به گل محمدی: هوادار فهمید اما یحیی متوجه نشد

بهروز سلطانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را بیان کرد.

پرسپولیس در دو بازی اول خود گل نزده است. مشکل چیه؟

مشکل جای خاصی نیست، جلوی چشم یحیی گل محمدی است، اما او نمی بیند! وقتی یکی از هواداران پرسپولیس گلایه می کند که چرا تیمش با مهاجم بازی می کند، باید فهمید که یحیی گل محمدی شجاع نیست. وای طرفدار گرفت ولی یحیی نگرفت. بالاخره ما یک مربی شجاع می خواهیم. اما با همه اینها معتقدم پرسپولیس تیم خوبی خواهد بود.

تو چی میگفتی

چون برای این تیم هزینه شده و بازیکنان خوبی هم آورده اند. متأسفانه نمی دانم چه کسی این سیستم تک مهاجم را به فوتبال ایران آورده است؟ تیم های فوتبال ایران از ابتدا با سیستم 2-4-4 بازی می کنند و با این سیستم به موفقیت می رسند. ما این روش را در تیم ملی انجام دادیم و موفقیت هایی هم داشتیم. یکی از انتقادات ما به یحیی گل محمدی این است که چرا از دو مهاجم استفاده نمی کند. برای پرسپولیس دو نفر جلو بودن کافی است. چون هافبک های ما کار خودشان را می دانند اما مطمئنم بردهای پرسپولیس به زودی شروع می شود.

بازی اراک و آلومینیوم را چگونه پیش بینی می کنید؟

آلومینیوم را هم می شکنیم.

اما این تیم در بازی هایی که پرسپولیس میزبانی کرد خوب عمل کرد!

این بار فرق می کند! ما قطعات خوب زیادی داریم و قطعا می توانیم جادوی اراک را بشکنیم. همانطور که گفتم زمان می برد. من بارها از پرسپولیس انتقاد می کنم اما الان می گویم این پرسپولیس روز به روز پیشرفت می کند.

حضور مهاجم هلندی جدید پرسپولیس را در این دیدار چگونه پیش بینی می کنید؟

این بازیکن مانند شیر یا خط است. زمان می برد تا هافبک ها او را بشناسند و او مسیر هافبک ها را بشناسد. امیدوارم پولی که به او می دهیم هدر نرود. یعنی مثل تامیروف وقتی به ایران آمد 35 کیلوگرم بود اما وقتی رفت 80 کیلوگرم بود.

اما بسیاری از مردم نظر مثبتی در مورد Leucadia دارند؟

امیدواریم که موفق نیز باشد. ما خسیس نیستیم. همانطور که گفتم مثل یک سکه دو روی دارد. این یک شیر آب یا یک خط است. شاید بیاید و با گل همان بازی اول، گره پرسپولیس را باز کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون در نهایت اگر نتوانیم با این همه پول برای پرسپولیس به نتیجه برسیم، فاجعه است.

جایگاه پرسپولیس در جدول باعث نگرانی هواداران شده است. در این مورد چه خواهید گفت؟

اصلا نگران نباش! فقط دو هفته گذشته اما 4 امتیاز را از دست دادیم. به نظر من مساوی بدتر از باخت است. بنابراین پرسپولیس دیگر نباید به فکر برابری باشد. مطمئنم پرسپولیس هر روز بهتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید