کنسرت نمایش «سیصد» به تعویق افتاد


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855978

دو بار از کنسرت – اجرای سی و صد که قرار بود بیست و هفتم خرداد در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اجرا شود به تعویق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کنسرت نمایش «سیصد» به کارگردانی امیر جدیدی، موسیقی برادران پورناظری و خوانندگی رضا بهرام قرار بود با حضور تعدادی از بازیگران سرشناس سینما و تئاتر کشورمان در سعدآباد برگزار شود. مجموعه تاریخی و فرهنگی تهران به موقع. دیگری به تعویق افتاد.

طی آنچه در سامانه فروش بلیت این پروژه موسیقی تئاتر آمده است، اجرای روزهای 27 و 28 هورداد به 12 و 13 تیرماه موکول شده است. این در حالی است که اجرای برنامه در روزهای 30 خرداد، 1 تیر و 2 تیر طبق اعلام قبلی به قوت خود باقی است و بینندگان می توانند بر اساس بلیت رزرو شده برنامه را تماشا کنند.

اگرچه دست اندرکاران این پروژه هنوز دلایل تعویق این کنسرت را اعلام نکرده اند، اما با اعلام رسمی مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد در روز دوشنبه 23 خرداد و توضیحاتی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سید عزت الله ضرغامی، توییت به نظر می رسد سفر اخیر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به بلغارستان دلیل اصلی تعطیلی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد و به همین دلیل تاخیر در آماده سازی و برگزاری کنسرت نمایش «سیصد سعدآباد روز دوشنبه اعلام شد. (23 ژوئن) که این مجموعه به دلیل از سرگیری برنامه های ریاست جمهوری و حضور هیئت ونزوئلا در روزهای 23، 24 و 25 ژوئن تعطیل خواهد بود.

وحید رحمتی فرماندار کاخ سعدآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این مجموعه با توجه به ادامه مراسم ریاست جمهوری و حضور هیاتی از کشور ونزوئلا در روزهای آینده تعطیل است و امکان بازدید عمومی وجود ندارد.

کنسرت نمایش «سیصد» ساخته سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگسازی طهمورث پورناظری، خوانندگی رضا بهرام اف، تهیه کنندگی محمدحسین توتونسیان و با حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در صبا اجرا می شود. در این اثر هنرمندانی چون جواد عزتی، مهران گفوریان، دلیا آرام، ماهور الوند، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما ساکوت و امیر جدیدی حضور دارند.

سیصد بر اساس نوشته های ری بردبری طراحی و گردآوری شده و به کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور می پردازد. ایجاد اقدام در اذهان عمومی برای حفظ زبان ملی ایران به عنوان کانون وحدت روی زمین و پیوند مجدد جوانان با موسیقی و شعر اصیل از دیگر اهداف مهم این طرح است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید