کنگره و نمایشگاه بین المللی صنایع و بازارسازان نوین همزمان با جام ملت های آسیا در کیش برگزار می شود.

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798858

رئیس کنگره و نمایشگاه بین المللی صنایع نوین و بازارسازان گفت: در این نمایشگاه بین المللی ورزشکاران، میهمانان داخلی و خارجی رقابت های تناسب اندام و جام ملت های آسیا می توانند حضور داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسئولان مرکز آموزش عالی انفورماتیک کاربردی ایران در خصوص چالش قهرمانی آمادگی جسمانی آسیا و جام ملت های آسیا در کیش با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

حسین پورباشش و سارا شفیعی رئیس و نایب رئیس کنگره و نمایشگاه بین المللی صنایع نوین و بازارسازان در ابتدای این نشست سخنرانی کردند.

پورباس درباره اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنایع نوین و بازارسازان گفت: این کنگره قرار است امسال برای اولین بار با موضوع تجارت مرزی (IMAX) در جزیره کیش و با توجه به همزمانی با جام ملت های آسیا، فرصت خوبی است. وی گفت: این کنگره و مسابقات چالش تناسب اندام باید با یکدیگر مرتبط و همسو باشند. به این ترتیب علاقه مندان می توانند به صورت بازدید و بازدید واقعی از نمایشگاه و همچنین بازدید مجازی و حضور آنلاین و آفلاین در نمایشگاه شرکت کنند.

شفیعی نایب رئیس کنگره گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با کنگره و مسابقاتی که توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار می شود، جلسات در سالن خلیج فارس جزیره کیش در ایام برگزاری بازی ها و این مسابقات برگزار می شود. جلسات آنلاین علاقه مند به کسب و کار. «به اساتید سخنرانی و آموزش های لازم داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید