کنگره 4000 شهید روحانی در کوم برگزار می شود


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840389

سخنگوی سپاه پاسداران از برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در استان قم خبر داد و گفت: سخنران ویژه این کنگره آیت الله رئیسی و سرلشکر سلامی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار رمضان شریف ظهر امروز در نشست خبری کنگره چهار هزار شهید روحانی در حوزه علمیه معصومیه، اظهار داشت: جنگ برای همه ملت‌ها لحظه تعیین‌کننده است، اگر ملتی در جنگی شکست بخورد، مردمش سال‌هاست. آلمان و ژاپن با همه پیشرفت ها هنوز نتوانسته اند پس از شکست در جنگ های جهانی غرور و هویت ملی خود را بازیابند و این کشور همچنان فاقد حق وتو است.

وی ادامه داد: پیروزی در جنگ و ناامید ساختن دشمن در رسیدن به اهداف خود نقطه عطف و منشأ مهمی در زندگی مردم یک کشور است.


دفاع مقدس دوران نورانی برای ملت ایران است
رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره ملی 4000 شهید روحانی با بیان اینکه دفاع مقدس لحظه روشنگری ملت ایران بود، گفت: در جهان دوقطبی حاکم در آن زمان سوم شد.

وی افزود: حزب بعث از حمایت همه جانبه این کشورها برخوردار بود اما ملت ایران با تکیه بر مبانی فرهنگی این دوره از تاریخ به نفع خود سربلند و امیدوار است.


دفاع مقدس سکوی جهش و جهش کشور بود
سردار رمضان شریف گفت: دفاع مقدس سکویی برای پرش و پیشروی در عرصه های مختلف به ویژه پیشرفت های نظامی بوده است که همه اینها به برکت تجربه هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است. ملت ایران علیرغم همه توطئه ها و تلاش های دشمن در این برهه مهم تاریخی توانسته هویت و عزت خود را حفظ کند و امروز اثری از رژیم بعث و سرداران آنها نیست، اما انقلاب اسلامی روند رو به رشدی دارد. .

وی گفت: دشمن سعی دارد دستاوردهای ملی ایران را زیر سوال ببرد تا سایه ناامیدی را بر سر کشور بیاندازد.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به دوران سازندگی بعد از جنگ هشت ساله گفت: اقدامات انجام شده در دوران سازندگی با توجه به نیاز کشور در آن روزها مهم و ضروری بود و شایسته بود که به ساخت و ساز و توسعه بیشتر توجه شود. مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت بود.




کاروان ها و یادمان های راهیان نور یکی از گرایش های فرهنگی در حوزه حراست است.
وی افزود: کاروان ها و یادمان های راهیان نور یکی از گرایش های فرهنگی در حوزه حراست است. همچنین تولید آثار فاخر سینمایی در حوزه حراست از دیگر روند مطلوب است.

رئیس کمیسیون روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی با اشاره به برگزاری بزرگداشت و کنگره شهدا در شهرها و استان های مختلف کشور گفت: مراسم روحانیت در تمامی استان های کشور و کشور برگزار شد. عملکرد خوب مازندران از نظر کمی و کیفی در برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا که اکثر مردم مازندران به ویژه خانواده های معظم شهدا در کانون این برنامه ها قرار دارند.

وی گفت: اجتماع روحانیون شهید با توجه به شرایط اقتصادی و تدبیر نماینده ولی فقیه در سپاه با کمترین هزینه های جانبی برگزار می شود.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه اکثر شهدای روحانی متعلق به دوران هشت دفاع مقدس هستند، گفت: آنها نه تنها به عنوان مبلغ بلکه به عنوان فرمانده و خط شکن در جبهه حضور پررنگی داشتند.


حمله سازماندهی شده توسط دشمن در رابطه با آخرین اقدامات دشمن
وی گفت: «وضعیت امروز ما نسبت به اوایل انقلاب بسیار بهتر است. همچنین شاهد حمله سازماندهی شده دشمن هستیم در حالی که کارکنان ما دلسوز مردم هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برگزاری این کنگره حامل این پیام است که روحانیت از ابتدای نهضت انقلابی و در تمام بلایای طبیعی رخ داده در آن سال ها و اپیدمی ولیعهد پیشتاز و پیشگام بوده اند. “




برگزاری کنگره شهدای روحانی با سخنرانی رئیس جمهور و فرمانده کل سپاه
وی از برگزاری کنگره شهدای روحانی چهارم خرداد در مصلای شهر مقدس قم خبر داد و گفت: آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سردار حسین سلامی فرمانده انقلاب اسلامی. سخنرانان اصلی سپاه و حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز گزارشی از دستاوردهای این کنگره ارائه خواهد کرد.

سردار رمضان ریف برگزاری سلسله جلسات کنگره شهدای روحانی را گامی موثر در ارائه شهدای روحانی خواند و گفت: ساخت یک سریال و فیلم تلویزیونی معروف و ارائه چندین جلد کتاب معروف می تواند تاثیر زیادی داشته باشد اما اصل برگزاری یادواره شهدای روحانی و تداوم آن محوریت دارد. و اورجینال است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با کنگره شهدای روحانی در کوم، ویدئو کنفرانس با حضور خانواده های معظم شهدا و میزبان حوزه های علمیه استان های مختلف کشور برگزار می شود.

رئیس کمیسیون روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره ملی 4000 شهید روحانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردها و آثار شهدای روحانی با حضور استان های مختلف کشور و بیش از 50 غرفه در مصلای شهر مقدس برپا شد. از قم

وی با بیان اینکه کنگره شهدای روحانی تجلیل و تجلیل از همه شهدای روحانی را فارغ از گرایش ها و رویکردها مورد توجه قرار داد، گفت: نمایندگان این کنگره با حضور در منزل شهدای روحانی در استان های مختلف از خانواده ها تجلیل کردند.


محصولات لوکسی مانند سلام فرمانده شور و نشاط را در نسل جدید ایجاد کرده است
سردار شریف با اشاره به اهمیت تولیدات فاخر رسانه ای گفت: ساخت سرودی همچون سلام فرمانده که مضمون آن تبعیت از حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری است، باعث ایجاد سرود بی نظیری شده است. شور و شوق در میان نسل جدید همایش بزرگی در این باره به زودی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وی گفت: کاهش مصائب معیشتی یکی از اولویت های مهم سپاه و بسیج است و سپاه بدون مردم ارزش و اعتماد ندارد.


در توزیع یارانه ها انصاف لازم بود
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اصلاح نظام توزیع یارانه ها در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دولت قدردان حاکمیت بهتر و انصاف در اجرای این سیاست است و اینکه آیا این سیاست در کشور دیگری اجرا شده است یا خیر؟ با اجرای صحیح آن موافقت شده است، در حالی که در حال حاضر بیشترین حمله خارجی وجود دارد و برخی افراد ذی نفوذ یا ناآگاه علیه این طرح فعالیت می کنند.

وی گفت: مسئولان فعلی کشور انسان های خوبی هستند و دیدگاه ها و دیدگاه های تاریخی آنها این مهم را ثابت می کند و نمی خواهند با اجرای این طرح به توده مردم فشار بیاورند.

سردار رمضان شریف گفت: در سال های اخیر همواره اختلاف طبقاتی و شکاف اجتماعی افزایش یافته و همه اقتصاددانان از دولت های مختلف متفق القول هستند که باید طرح جدیدی در اداره اقتصادی کشور اجرا شود و اصل این اقدام دولت را بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تبلیغات دشمنان مبنی بر اعتراضات و اغتشاشات در کشور پس از آخرین سیاست های ارزی، مردم با بصیرت در مقابل دولت ایستادند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصل این اقدام برای کاهش فاصله طبقات اجتماعی و توزیع عادلانه یارانه ها ضروری است اما در عرصه عمل لازم است مجریان آن را به زور انجام دهند. و دقت.”

وی افزود: روحیه و اراده جمعی باید به گونه ای مدیریت شود که از سوی نخبگان و عموم مردم به ویژه در مسائل اقتصادی اقدامات لازم انجام شود.


ما رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرزهای خود تحمل نمی کنیم

رئیس کمیسیون روابط عمومی و اطلاع رسانی کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی با اشاره به حمله و انهدام مواضع رژیم صهیونیستی در شمال عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، گفت: آنها مسلمان نمی شوند و آنجا به اسلام گرویدند. در این زمینه هیچ تعارفی نداریم و در این شرایط نمی توانیم آنها را در نزدیکی خود تحمل کنیم و قبل از هر اقدامی اطلاعات و هشدارهای لازم را به مقامات محلی بدهیم.

وی تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی و قدرتی که در سپاه وجود دارد، اگر صهیونیست ها شرارتی انجام دهند، اینگونه حملات و تخریب ها از سوی ما تکرار می شود و از انجام عملیات قبل از حمله توسط مسئولان محلی جلوگیری می کنیم. اطلاع رسانی می کنیم.

سردار شریف گفت: رژیم صهیونیستی اکنون در وضعیتی ناامید به سر می برد و کسانی که روزی امنیت را مهم ترین مؤلفه خود می دانستند، اکنون نگران فروپاشی زودهنگام آن هستند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید