کی روش با این اقدام رویای ستاره پرسپولیس را کشت

کی روش با این اقدام رویای ستاره پرسپولیس را کشت

یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر که در ابتدای لیگ بیستم به این تیم آمد، میلاد سرلک بود. سرلاک به خوبی در پرسپولیس جا افتاده است و بسیار کارآمد و در خدمت این تیم است. با وجود مخالفت هواداران، یحیی گل محمدی برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت اما حالا بازیکنان پرسپولیس دلیل اصرار یحیی برای جذب این بازیکن را درک می کنند.

سرلک در چند فصل گذشته چوب دستان یحیی بوده و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به او نشان می دهد. شاید به خاطر بازی ساده سرلک، بازی او چندان مورد توجه قرار نگیرد و تماشاگران را به خود جذب نکند، اما فوتبالدوستان می دانند که میلاد چه سرمایه ارزشمندی برای پرسپولیس دارد. شماره 10 پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در آن تیم در ترکیب اسکوچیچ برای تیم ملی قرار گرفت و توانست به آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی دست یابد.

میلاد چند بازی برای تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ انجام داد و در صورت ماندن در سرمربیگری تیم ملی مطمئنا به عنوان یکی از مسافران جام جهانی معرفی خواهد شد. کی روش پس از بازگشت دوباره کی روش به تیم ملی دعوت شد و حتی بعد از مصدومیتی که در بازی با سپاهان برای او پیش آمد، کی روش روی این بازیکن خیلی پیگیر بود و پزشکان تیم ملی روی او بی نهایت کار کردند تا میلاد بتواند رسیدن به جام جهانی

مصدومیت سارلاک به پایان رسید اما کی روش در کمال تعجب نام او را از لیست تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی حذف کرد و علی کریمی را به جای خود به جام جهانی برد که در دو سال اخیر بیشتر مصدوم بود و نتوانست بازی چندانی انجام دهد. سرلچ که در تابستان و پس از کش و قوس های فراوان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، امیدوار بود با حضور در جام جهانی و درخشش در این بازی ها بتواند راهی فوتبال اروپا شود و به آرزوی لژیونر شدنش جامه عمل بپوشاند.

میلاد همیشه در صحبت هایش با دوستانش و همچنین در مصاحبه هایش گفته است که دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری می زند. حتی سرلاک هم با پرسپولیس قرارداد یک ساله بست چون به راحتی می توانست از پرسپولیس جدا شود و مشکلی برای رضایت نامه نداشت. همچنین سال گذشته میلاد با شرکت اسپورت لایف که در زمینه نقل و انتقالات بازیکن در لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی فعالیت می کند قرارداد بست، بنابراین کارهای مربوط به انتقال او از طریق این شرکت اروپایی انجام خواهد شد.

رویارویی کی روش می تواند به سود پرسپولیس و هوادارانش تمام شود و این بازیکن بار دیگر قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند. اما رویای میلاد برای بازی در اروپا کشته شد و بعید است فعلا این بازیکن با پیشنهادهای اروپایی روبرو شود.

شاید هواداران پرسپولیس دوست داشته باشند میلاد در تیمشان بماند و دوباره قراردادش را تمدید کند اما خود میلاد قطعا دوست دارد ابتدا در جام جهانی حاضر شود و سپس به یک تیم اروپایی منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید