گراپی: از برتری مقابل پرتغال خوشحالم/ بازیکنانم با ایمان و اطمینان به قطر می آیند


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878124

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان گفت: سرمربی نمی تواند از قبل چیزی را پیش بینی کند اما مطمئنم بازیکنانم با جان و دل بازی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آنتونیو گرا پیشه پس از برتری مقابل پرتغال در دومین دیدار تیم ملی کشورمان در دور دوم مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان، گفت: تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و در هر بازی بهتر می شویم. جام جهانی: “این مسابقات برای اکثر بازیکنان ما یک تجربه عالی است و هنوز جای پیشرفت دارند.

وی افزود: از این اتفاق و برتری مقابل پرتغال خوشحالم و باید بگویم برنده واقعی چیزی جز بازیکنان و شایستگی آنها نیست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: زمانی که در دیدار مقابل پرتغال به تنهایی ضربه خوردیم نشان از تمرین سخت بازیکنان و حمایت اسپانسر فدراسیون هندبال و تک تک آنهاست. بازیکنان و مربیان به دست آمده اند.”

وی در خصوص رقبای ایران در این مسابقات گفت: همه رقبای ما تیم های سختی هستند و سال ها در مسابقات جهانی حضور دارند و پیروزی های زیادی کسب کرده اند.

آنتونیو درباره دیدار فردای ایران مقابل قطر گفت: ایران نمی تواند از قبل چیزی را پیش بینی کند اما مطمئنم بازیکنانم با قلب، ایمان و اعتماد به نفس خود بازی خواهند کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید