مدیرعامل گروه پاکشوما در مراسم چهل و نهمین سالگرد این برند در جمع خبرنگاران گفت: تداوم و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا رمز موفقیت و ماندگاری برند پاکشوما است.
به گزارش خبرگزاری موج
مدیرکل اجرایی گروه پاک کردن پاکشوما در مراسم تولد 49 سالگی خود به خبرنگاران گفت: در صنعت لوازم خانگی جهانی، برندهای بزرگ و قدیمی در حال توسعه تجارت خود هستند. دلیل این امر تطبیق پذیری و سرعت تغییر پایین این برندها است و همین امر باعث می شود برخی از برندها از تکنولوژی دور بمانند و توسط شرکت های بزرگ خریداری شوند.
امیرعلی ابراهیمی ادامه داد: به غیر از دو برند کره ای، حدود 5 گروه عمده لوازم خانگی وجود دارد که هر کدام حدود 7 یا 8 برند دارند.
وی افزود: اینکه گروه پاکشوما توانسته 49 سال فعالیت مستمر داشته باشد نشان می دهد که پاکشوما با یک برنامه مدون حرکت می کند. در شرایطی که بسیاری از برندهای لوازم خانگی از بازار حذف شدند.
ابراهیمی گفت: در بسیاری از محصولات جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی داریم و در برخی محصولات خاص به عنوان پیشرو در بازار لوازم خانگی ایران شناخته می شویم.
وی ادامه داد: در حال حاضر خط تولید یخچال فریزر پاکشوما بزرگترین و پیشرفته ترین خط تولید کشور است. ما معتقدیم توسعه و پیشرفت ما در همکاری با برندهای مطرح دنیاست و این موضوع بسیار مهم است.
مدیرعامل گروه پاکشوما گفت: تفاوت گروه پاکشوما با سایر برندها تعداد دفاتر در کشورهای مختلف و البته افتتاح دو دفتر تحقیق و توسعه در چین و شانگهای است.
وی افزود: در سال جدید با یک پاکشوما جدید آشنا خواهید شد. هدف ما برنامه ریزی برای 50 سال آینده در پنجاهمین سالگرد برند پاکشوما است. بیش از گذشته می خواهیم اعتماد مردم را جلب کنیم و به عبارتی هر کاربر ایرانی می تواند یک بار تجربه استفاده از محصولات پاکشوما را داشته باشد.