گزینه جایگزین برای فوق ستاره سرخ کیست؟

گزینه جایگزین برای فوق ستاره سرخ کیست؟

پس از کش و قوس های فراوان، کریستیانو رونالدو پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی در منچستریونایتد ماند. اما این بدان معنا نیست که او چندین فصل دیگر در این تیم بازی خواهد کرد. در واقع به احتمال زیاد او پس از جام جهانی این تیم را به باشگاه دیگری ترک خواهد کرد. علاوه بر این، شیاطین سرخ از هم اکنون به دنبال جایگزینی برای این فوق ستاره پرتغالی هستند. در این فصل کریستیانو رونالدو گاهی به عنوان بازیکن ثابت و گاهی به عنوان ذخیره در زمین حضور داشت. دیدن او روی نیمکت به یک اتفاق رایج در اولدترافورد تبدیل شده است. اگرچه او هفته گذشته موفق شد اولین گل خود در دوران اریک تنهاخ را در لیگ اروپا به ثمر برساند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در ادامه فصل در این تیم حضور داشته باشد.

با وجود مصدومیت مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال، وضعیت همچنان پیچیده است. در واقع با بازگشت این دو نفر، شرایط برای رونالدو سخت‌تر می‌شود مگر اینکه بتواند توانایی خود را برای حضور در ترکیب اصلی نشان دهد.

همانطور که اخیرا توسط The Sun فاش شده است، شیاطین سرخ آماده هستند تا گونزالو راموس، مهاجم 21 ساله پرتغالی را که در حال حاضر برای بنفیکا بازی می کند، دنبال کنند. رقم عجیب این انتقال به این دلیل است که حاضرند بیش از 30 میلیون دلار برای آوردن او در نقل و انتقالات بعدی بپردازند. شاگردان تنهاچ با وجود شروع سخت در لیگ برتر و با احساس عدم حضور در لیگ قهرمانان، کم کم اعتماد به نفس و استحکام خود را به دست آوردند. البته باید تاکید کرد که آنها نزدیک به 260 میلیون دلار برای نقل و انتقالات (از جمله کازمیرو) هزینه کردند.

از سوی دیگر راموس 71 بازی برای تیم اصلی بنفیکا انجام داده است (که قبلا در تیم B بازی می کرد) و 22 گل با 5 پاس گل به ثمر رسانده است. برای راجر اشمیت، سرمربی این تیم، ستاره پرتغالی یک چهره هجومی بسیار ارزشمند است و در بیشتر مسابقات به عنوان تنها بازیکن هجومی در زمین حضور دارد.

به نظر می رسد وضعیت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد موضوع زمان باشد. در ژانویه یا ژوئن، فوق ستاره پرتغالی احتمالاً می رود. آنچه او تا آخرین لحظه در بازار نقل و انتقالات تابستانی می خواست. پنجره بعدی از 1 تا 31 ژانویه 2023 باز خواهد شد.

از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا تا آخرین لحظه که بسته شد، دنیای فوتبال نظاره گر این بود که آیا رونالدو قادر به تغییر تیم است یا خیر. او شکست خورد، لیگ قهرمانان را از دست داد و حالا باید تلاش کند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا یک گل به ثمر رساند و با جشن نیمه پرش کلاسیک خود جشن گرفت. همه چیز عادی به نظر می رسید، نه یک چهره عجیب و نه یک ژست رنج. او مانند هر بازیکن دیگری برای جایگاهش در ترکیب اصلی می جنگد و مصمم است هر کاری که می تواند برای بازگشت به بهترین فرمش انجام دهد، اما با وجود همه این ها، جدایی او از یونایتد در آینده نزدیک قطعی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید