گشایش دوازدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره مرجانی کیش


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855838

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور حدود 100 شرکت و مجموعه فعال در حوزه دریایی و دریانوردی در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; این نمایشگاه با حضور “حسن باک محمدلو”; معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، حسین شیوا; مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران و جمعی از مسئولان استانی و جامعه دریانوردی به ارائه توانمندی ها و دستاوردها و توانمندی های فنی و نوآوری های شرکت های داخلی فعال در حوزه امور دریایی و دریایی پرداختند.

بر اساس این گزارش، توسعه اقتصاد دریایی، توسعه صنعت دریایی، تجارت در کشتیرانی، طراحی، کشتی سازی، بنادر، حمل و نقل دریایی، شیلات، محیط زیست، گردشگری و مناطق فراساحلی، ایجاد تعامل بیشتر با نخبگان دریایی، ارتقاء سطح علمی و صنعتی حوزه دریایی و دریایی ترویج فرهنگ دریانوردی و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و بومی سازی صنعت دریایی کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که در زمینی به مساحت 18000 متر مربع برپا می شود، علاوه بر حضور 100 شرکت و مجتمع فعال در حوزه دریایی و دریانوردی، هفت مجتمع و شرکت دانش بنیان فعال در صنعت دریایی خود را ارائه کردند. قابلیت ها و ظرفیت ها .

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان منطقه آزاد کیش، شورای عالی دریانوردی و انجمن مهندسی دریانوردی ایران و با حضور فعالان داخلی و بین المللی صنعت دریایی تا خرداد ماه دایر است. 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش.

در این دوره از نمایشگاه گشت های دریایی خصوصی و عمومی با حضور بازدیدکنندگان به ویژه برای بازدید از کشتی جماران و دیگر دستاوردهای نیروی دریایی کشور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید