یادواره شهدای بازی دراز نمایش وحدت شیعه و سنی در کرمانشاه


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836748

جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای این بازی وحدت شیعه و سنی در کرمانشاه را نشان می دهد گفت: 300 زائر از استان کردستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با افتتاح راهیان نور در غرب کشور کاروان های مختلفی از سراسر کشور و از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، نوازندگان بیسی، کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی اعزام شدند. با بازدید از این یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب، فرهنگ مقاومت به نسل جدید منتقل می شود.

از جمله کاروان های اعزامی به این مناطق برای زیارت بقاع متبرکه دفاع; کاروان نمازگزاران اهل سنت با استقبال بی نظیری روبرو شد.

معاون ارتش و سازمان گردشگری پیامبر اعظم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اتحاد برادران شیعه و سنی در عروج ملی به ارتفاعات عملیات دراز گفت: استان کرمانشاه دارای اقلیت های مذهبی است که وحدت آنها به خوبی حفظ شده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در این یادواره نمازگزاران اهل سنت شهرستان های روانسر، پاوه، جوانرود و طلاس باباجانی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: کاروان 300 نفری زائران استان کردستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی(ع) سپاه اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح راهیان نور در غرب کشور و برگزاری مراسم بزرگداشت شهید شیرودی یاد و خاطره شهدا. و فرمود: صلواتی در راه بالا به زائران خدمت کرد.

فاطمی مدیر اردوهای نبی اکرم(ص) سازمان سیاحتی سپاه حضرت(عج) استان کرمانشاه با اشاره به اسکان زائران در مسیر غرب کشور گفت: قلاغ برای خدمت رسانی به زائران مهیا شده است.

وی با بیان اینکه 12 هزار زائر از استان های سراسر کشور و 15 هزار زائر کرمانشاهی برای بازدید از مناطق عملیاتی بازی اعزام شده اند، گفت: در شهرستان سرپلذهاب نیز قرارگاهی به زائران خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید