یار گار تاج ولکان رئیس تیم فوتبال خوزستان نیست!


ساعت: 14:42
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887896

رئیس سابق هیئت فوتبال استان خوزستان با وجود برکناری از آن سمت، هنوز کلید دفتر هیئت را تحویل نداده است!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته گذشته بود که به دلیل پایان یافتن دوران قانونی عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا در انتظار انتخاب هیات نظارت، هیات نظارتی جدید را انتخاب کند.

به همین دلیل طالقانی لحنی را مطرح کرد که چرا به عنوان سرپرست منصوب نشد تا بتواند فعلاً در سمت خود بماند و خودش به عنوان نامزد انتخابات را سازماندهی کند. در آن یک روز مصاحبه های زیادی علیه فدراسیون انجام داد.

اکنون با وجود اعلام رسمی انتصاب رئیس جدید هیئت فوتبال استان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی هنوز کلید ساختمان هیئت را تحویل نگرفته و در عین حال به تمامی کارکنان هیئت اعلام شده است که لازم نیست تا اطلاع ثانوی در محل کار خود باشید!

این مقاومت از سوی طالقانی منجر به توقف کامل کار هیئت فوتبال شد و به دلیل ماندن اجباری وی در این مکان آسیب جدی به فوتبال استان وارد کرد. این موضوع 2 روز اعتراضات جدی را در استان به همراه داشت.

طالقانی در دوران ریاست مهدی تاج و سرپرستی حیدر بهاروند یکی از مسئولان فوتبالی شد که به ویژه در مواجهه با منتقدان به انتشار مصاحبه های ویژه و البته حمایت می پرداخت و عموما اظهارات عجیب و غیرواقعی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید