یحیی بازیکن جنجالی پرسپولیس را نمی خواهد; خط قرمز روی نام محبوب پرسپولیس

یحیی بازیکن جنجالی پرسپولیس را نمی خواهد;  خط قرمز روی نام محبوب پرسپولیس

پرسپولیس تنها با سه بازیکن خود یعنی مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان برای فصل آینده پیشنهاد تمدید قرارداد داده است که تنها مهدی ترابی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر و تا پایان لیگ بیستم تمدید کرده است. در پرسپولیس می ماند و هنوز مشخص نیست سرلک و پهلوان می ماند یا می رود.

پرسپولیس علاوه بر این نفرات بازیکنان دیگری هم دارد که بعد از بازی این تیم مقابل فجر آزاد شدند. رامین رضایان مدافع اسبق تیم ملی که در نقل و انتقالات زمستانی از فوتبال قطر به پرسپولیس بازگشت، یکی از بازیکنانی است که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است.

رامین موافق و مخالف هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد که پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به او نشده و وضعیت او برای فصل آینده نامشخص است. همانطور که از صحبت های رامین پیداست احتمال جدایی این بازیکن از پرسپولیس زیاد است و این احتمال وجود دارد که فصل آینده رضیان را در تیم دیگری ببینیم.

رضایان پس از تعویض در دیدار مقابل فجر بلافاصله با اجازه کادرفنی به رختکن رفت و زودتر از سایر پرسپولیسی ها ورزشگاه را ترک کرد. رامین گفت اصلا حالش خوب نیست و مریض است.

اما شنیده ها از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که دیدار مقابل فجر آخرین بازی رضاییان با پیراهن پرسپولیس است و این بازیکن از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد. رامین که اخلاق خاصی هم دارد اخیرا از تعطیلی پرسپولیس در این فصل و حضور چند بازیکن در تلویزیون انتقاد کرد و این مشکل هم تیمی هایش و یحیی گل محمدی را به شدت ناراحت کرد.

حتی یحیی در پاسخ به صحبت های رامین و انتقاد از رفتار او گفت: رامین این ترم تلاش کرد و من از او ممنونم. این بازیکن مجبور نیست در مورد هم تیمی ها و مشکلات فنی خود صحبت کند. هیچ تیمی بدون نقص نیست، اما نباید در مورد این گفتگو در رسانه ها صحبت کرد. قطعا اگر خودت را به جای بقیه بازیکنان بگذاری در تیمی که همه با هم می جنگند موثر خواهد بود. آنها فصل سختی را پشت سر گذاشتند.

همانطور که مشخص است رامین و پرسپولیس همکاری خود را قطع کرده اند و بعید است که قرارداد این بازیکن در فصل آینده تمدید شود. پرسپولیس نیز با دانیال اسماعیلی فر به عنوان رضایان به توافق رسیده و این نشان می دهد رضایان جایی در برنامه های کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید