یحیی به سیم آخر زد. هشدار غیرمستقیم به چند ستاره پرسپولیس!

یحیی به سیم آخر زد.  هشدار غیرمستقیم به چند ستاره پرسپولیس!

شکست مقابل فولاد و تساوی خانگی مقابل آلومینیوم باعث شد پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد و به سپاهان واگذار کند. دو دیدار اخیر پرسپولیس کاملا جنجالی و جنجالی بود و بازیکنان پرسپولیس با صدای بلند از داوری گلایه کردند. یحیی گل محمدی پس از بازی با آلومینیوم حملات تندی را به داور آن بازی انجام داد و اعلام کرد تا زمانی که سرمربی پرسپولیس است اجازه پیروزی تیمش را نخواهد داد.

یحیی که به شدت عصبانی شده بود اعلام کرد که تیمش در بازی بعدی از بازیکنان امید استفاده خواهد کرد که در نوع خود عجیب است. قوانین لیگ برتر اجازه چنین کاری را به گل محمدی نمی دهد. اخبار دریافتی از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیس با تیم اصلی خود به مصاف صنعت نفت می رود اما ممکن است ترکیب این تیم نسبت به دیدار قبل تغییر کند.

از سخنان تند یحیی تعابیر مختلفی شده است و بسیاری معتقدند او با این سخنان می خواست به مدیران فدراسیون فشار بیاورد تا وضعیت داوری در مسابقات تیمش را سامان دهند. برخی معتقدند گل محمدی با برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس مشکل دارد و با این افراد صحبت می کند. اما از سخنان یحیی تعبیر دیگری می توان کرد که مربوط به مسائل فنی است.

معروف است که یحیی از برخی بازیکنان تیمش ناراضی است. گل محمدی از عملکرد چند ستاره پرسپولیس در دیدارهای اخیر راضی نیست و می خواهد با این حرف ها به آنها گوشزد کند. در واقع سرمربی پرسپولیس با این صحبت ها به چند بازیکن هشدار جدی داد که در صورت ادامه عملکرد نه چندان خوبشان، روی نیمکت کارت زرد خواهند گرفت. یحیی غیرمستقیم اعلام کرد که نگاهی به نام ها نخواهد داشت و در صورت نیاز به جای ستاره های سرشناس تیمش از بازیکنان امید استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید