یزد صاحب پارک «خانواده» شد/ تاکید شورای شهر یزد بر حفاظت از باغات

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802881

حجت الاسلام حیدری گفت: در راستای تقویت زیرساخت های اوقات فراغت خانواده در یزد، باغی با عنوان و کاربری «خانواده» این شهر احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدناصر حیدری سخنگوی شورای شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: از این شورا تقدیر شد.

وی با بیان اینکه موضوعات مهمی در چهل و دومین جلسه شورای شهر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، افزود: سوار شوید. بیشتر است و برای جانمایی فضای لازم برای خانواده در یزد و استفاده از این پارک که با همکاری شهرداری منطقه تاریخی یزد و سازمان فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شهرداری یزد برای کاربری خانوادگی تعیین شده است مشکل داریم. ، همچنین همنام مصرف کننده و فعالیت این پارک است. پارک تعیین شده است.

سخنگوی شورای شهر یزد اقدام به تقویت زیرساخت های اوقات فراغت خانواده در یزد را بررسی کرد و افزود: انتخاب این نام تجلیل و افتخار و قدردانی از نهاد مقدس خانواده است.

وی با اشاره به بررسی عوارض 1401 در شورای شهر گفت: مابقی موضوع عوارض 1401 شهرداری یزد در این جلسه حل شد که البته این موضوع همچنان ناتمام است و در جلسات مطرح می شود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به لزوم حضور نماینده شورای شهر در مدیریت بحران شهرداری یزد اذعان داشت: طبق نامه شهردار یزد باید فردی به عنوان نماینده شورا نماینده می شد. معرفی کرد.

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: مهندس شایق نیز به عنوان نماینده شورا در کمیسیون سیما، منظر و نمای ساختمان های شهر با رای گیری اعضا حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه نظر کمیسیون خدمات شهری نیز از مواردی است که در این جلسه به آن رأی داده شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که شورا به آن اشاره کرده حفاظت از باغات است و ارزش آن انکارناپذیر است، تصمیم کمیسیون خدمات شهری با توجه به باغات باقی مانده کارخانه افشار به تایید اعضا رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید