یورگن لوکادیا در راه رسیدن به تیم اروپایی؟

یورگن لوکادیا در راه رسیدن به تیم اروپایی؟

عجیب ترین اتفاق هفته گذشته در فوتبال ایران، جدایی یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس بود. این بازیکن با وجود داشتن قرارداد، دو روز مانده به دربی استقلال بدون توجه به تعهد خود کشورمان را ترک کرد و به هلند بازگشت تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. سایت هلندی آیندهوون داگبلاد درباره او نوشت: به نظر می رسد دوران یورگن لوکادیا در ایران به پایان رسیده است. این مهاجم به پرسپولیس پشت کرده و به دنبال چیزهای جدید در هلند است. در حالی که در مردادماه به تیم پیشرو لیگ حرفه ای ایران پیوست و با زدن 6 گل نیز برای مدت طولانی آقای گل این لیگ شد.

با توجه به این خبر و آنچه رسانه ها منتشر کردند، به نظر می رسید گلزن هلندی به وضوح قصد بازگشت به ایران را ندارد. حتی اخباری مبنی بر راهی شدن او به تیم اسپارتادوم کشورش منتشر شد.

همین خبر بود که باعث شد برخی رسانه ها در هلند آخرین وضعیت او برای پیوستن به تیم هلندی را زیر سوال ببرند.

جرارد نیکمپ، مدیر فنی اسپارتا اما در گفت و گو با RTV از پرداختن به انتقال احتمالی مهاجم پرسپولیس در ماه های اخیر طفره رفت و با لحنی شوخی گفت که مشخص نیست تیمش گلزن پرسپولیس را می گیرد یا خیر.

گفت: لوکودیا را بگیریم؟ دلم برای کستیل تنگ شده بود. اجازه می دهد. امروز بعدازظهر جشن کریسمس داریم و حتی دنبال خواننده می گردیم. بله… می دانم که یورگن (لوکادیا) می تواند خوب کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید