یکی از اهداف اصلی دانشگاه تربیت دانشجو در سطح انقلابی است


ساعت: 16:04
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881177

یاوری گفت: تربیت دانشجو در سطح انقلابی از اهداف اصلی دانشگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، احسان یاوری ظهر امروز در جلسه ای که با حضور استاندار لرستان در دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما در دانشگاه این است که دو موضوع را دنبال کنیم که یکی از آن ها آموزش و پرورش است. نیرویی برابر ایران اسلامی. یعنی فردی که تجربه و دانش داشته باشد و دانش لازم را داشته باشد و تعهد داشته باشد می تواند خدمتگزار شایسته مردم باشد.

وی افزود: هدف بعدی نقش آفرینی برای دانشگاه در منطقه ای است که من در آن هستم و دانشگاه نباید نسبت به این امر بی تفاوت بماند و با کمک مسئولان مقتدر جلو برود.

رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) گفت: در این دانشگاه 5100 دانشجو و 98 هیئت علمی وجود دارد و یکی از اقدامات دانشگاه مطالعه و ارائه راهکار برای حل مشکلات صنعتی است.

وی با اشاره به مشکل خوابگاه دانشگاه تصریح کرد: 3500 دانشجوی خارجی متقاضی خوابگاه هستند و مکان هایی در سطح شهر برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است، اما چون اصول اولیه را ندارند و دانشجویان احساس راحتی نمی کنند، مشورت می کنیم. برخی ادارات داشتند که برخی از امکانات آنها را فراهم می کنند اما با ما همکاری نمی کردند.

یاوری گفت: برای راه حل ریشه ای باید خوابگاه داشته باشیم و از ظرفیت استانداری و خیرین در ساخت خوابگاه استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید