یکی از سه توله یوزپلنگ ایرانی تلف شد

یکی از سه توله یوزپلنگ ایرانی تلف شد

روز جدید : پزشک معتمد مرکز پرورش یوزپلنگ آسیایی از مرگ یکی از سه توله سگ ایرانی به نام یوزپلنگ ماده که 10 اردیبهشت ماه در توران سزارین شد، خبر داد. بهرنگ اکرامی گفت: این توله یوزپلنگ از بدو تولد به دلیل ناهنجاری و چسبندگی در ریه هایش ضعیف بود و در آن چهار روز چاق نشد و در نهایت تلف شد. وی افزود: دو توله دیگر به خوبی پیشنهاد می دهند.

پزشک معتمد مرکز پرورش یوزپلنگ آسیایی از مرگ یکی از سه توله سگ ایرانی به نام یوزپلنگ ماده خبر داد که 12 اردیبهشت ماه در توران سزارین شد.

بهرنگ اکرامی پزشک معتمد مرکز پرورش یوزپلنگ آسیایی گفت: این توله یوز از بدو تولد به دلیل ناهنجاری ها و چسبندگی های ریوی ضعیف بود و در آن چهار روز وزن اضافه نکرد و در نهایت تلف شد.

وی افزود: دو توله دیگر به خوبی پیشنهاد می دهند و تیم اجرایی و تحقیقاتی مرکز پرورش یوزپلنگ آسیایی به صورت شبانه روزی بر رفتار و تغذیه این دو توله سگ و یوز مادر نظارت و نظارت دارند.

فرزندان ایران با مشارکت مردم غسل تعمید می گیرند

مدیرکل روابط عمومی و رسانه سازمان حفاظت محیط زیست همچنین اعلام کرد: بچه های ایران (یوزپلنگ ماده آسیایی) با حضور مردم غسل تعمید می شوند.

محسن نقیلو از علاقه مندان خواست از تاریخ 10 اردیبهشت لغایت 10 خردادماه نامه های پیشنهادی خود را به سامانه پیامکی نیچر 360 شبکه دو سیما (30000360) یا سامانه http://Farzandan-e-iran.ir ارسال کنند.

ایران یوزپلنگ پارک ملی توران در 21 اردیبهشت ماه سه قلو به دنیا آورد.

دیدگاهتان را بنویسید