یک بیمارستان و 55 قرنطینه خانگی در هلیل آباد / میزان واکسیناسیون در هلیل آباد باید به حد قابل قبولی برسد

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803042

حسین زاده با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در هلیل آباد باید به حد قابل قبولی برسد، گفت: یک بیمارستان و 55 قرنطینه در شهرستان هلیل آباد داریم که وضعیت شهرستان را از نظر رنگ از آبی به زرد تغییر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان هلیل آباد گفت: بین بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر با رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون ارتباط مستقیم وجود دارد. در مناطق روستایی و شهری، مکان‌هایی را کاوش کردیم که با پروتکل‌ها و واکسیناسیون‌ها مطابقت بیشتری دارند.» و تخت‌های کمتری وجود داشت.

وی با بیان اینکه 1 بیمارستان و 55 قرنطینه خانگی در شهرستان هلیل آباد داریم که وضعیت شهر را از نظر رنگ از آبی به زرد تغییر داده است، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از تهویه در اماکن عمومی. مکان های من .. تاثیر بسزایی در کاهش بستری شدن عروق کرونر دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد با اشاره به اینکه عملیات واکسیناسیون عمومی ویروس کرونا با تزریق واکسن به جمعیت هدف در این شهرستان ادامه دارد، اذعان داشت: بیش از 88 درصد جمعیت هدف شهرستان برای اولین بار بیش از 80 نفر هستند. درصد برای بار دوم و بیش از 18 درصد نوبت سوم واکسن تاج را دریافت کردند.

وی همچنین تاکید کرد: 89 درصد دانش آموزان در نوبت اول، 77 درصد در نوبت دوم و بیش از 86 درصد زنان باردار در نوبت اول و 75 درصد در نوبت دوم واکسینه شدند.حلیل آباد.

حسین زاده با بیان اینکه عادی سازی و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی می تواند تعداد بستری های عروق کرونر را افزایش دهد، گفت: همچنین در همه موارد به واکسیناسیون توجه ویژه ای شود.

وی گفت: واکسیناسیون همچنان یک مشکل جدی و حیاتی است. باید تلاش کنیم تا به سطح قابل قبولی از واکسیناسیون در شهرستان هلیل آباد برسیم، تصریح کرد: بر اساس نرم افزار ماسک، شهر هلیل آباد در چند روز اخیر در وضعیت آبی قرار داشته که متاسفانه دوباره زرد شده است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید