یک سورپرایز ویژه برای استقلالی ها در مورد ساپینتو!

آبی پوشان تهرانی در دیدار استقلال مقابل ملوان پس از ماه ها دوری از تیم محبوب خود شاهد پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل گیلانی بودند و حالا این فرصت را دارند تا در حاشیه دیدار استقلال مقابل نماینده خوزستان بار دیگر به ورزشگاه بروند.

با توجه به کاهش چشمگیر قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی از یک میلیون تومان در صندلی های ویژه به 500 هزار تومان، جمعیت بیشتری نسبت به هفته هفدهم لیگ برتر به ورزشگاه می روند اما برنامه ویژه هواداران استقلال در این بازی و در حمایت از سرمربی استقلال این است که می خواهند ساپینتو را در تمام مسیر تشویق کنند.

سرمربی استقلال که در آخرین دیدار مقابل مس کرمان مورد حمله کادر فنی تیم حریف قرار گرفت، فردا به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار می گیرد.

یک سورپرایز ویژه برای استقلالی ها در مورد ساپینتو!

استقلالی هایی که از زدن هفت گل در دو بازی اخیر تیمشان بی نهایت خوشحال هستند و با کسب 6 امتیاز انگیزه استقلالی ها و البته سرمربی تیمشان را برای کسب سه امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان افزایش می دهند و در عین حال تک تک تیم ها را تشویق می کنند. عضو برای تشویق قوی Sapinto

البته ساپینتو به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، اجازه ندارد در این دیدار استقلال را روی نیمکت همراهی کند و از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا خواهد کرد و بهتر است هواداران آبی دوست پرتغالی محبوب تیم خود را غافلگیر کنند. مربی ورزشی.

باید توجه داشت؛ یکی دیگر از افرادی که فردا و البته در قسمت کوتاه قبل از شروع بازی مورد تشویق هواداران استقلال قرار می گیرد، گلمرضا عنایتی، گل سابق استقلال و سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان است. هواداران استقلال برای تجلیل از مهاجم سابق تیم محبوب خود، عنایتی را نیز قبل از شروع مسابقه تشویق خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ دیدار دو تیم در شهر مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید