یک پرسپولیسی یاد و خاطره هاشمی ها را زنده کرد

یک پرسپولیسی یاد و خاطره هاشمی ها را زنده کرد

بهنام طاهرزاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به دربی سرخابی و شرایط پرسپولیس در آن دیدار گفت: با توجه به مشکلی که برای گل محمدی و تیمش در آستانه دربی پیش آمد، این تیم نتیجه خوبی کسب کرد و این صعود به بالای جدول برای پرسپولیس اتفاق خوبی بود.

وی در ادامه به رفتار و سفر عجیب لوکادیا تاکید کرد: واقعا بعید بود بازیکن حرفه ای مثل لوکادیا در چنین شرایطی پرسپولیس را تنها بگذارد. درست است که او بازیکن حرفه ای است اما رفتارش با پرسپولیس و هوادارانش اصلا حرفه ای نبود و باید با او برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت فنی داربی 99 گفت: یحیی با وجود مشکلاتی که بر سر راه پرسپولیس بود، توانست تیمش را به خوبی سازماندهی کند و این هنر گل محمدی است. گل زودهنگام پرسپولیس کفه ترازو را به سود این تیم منحرف کرد، اما متاسفانه فاز دفاعی این تیم برای دقایقی تمرکز خود را از دست داد و دو بار دروازه پرسپولیس به دلیل عدم تطابق باز شد، اما پسران موفق شدند این گل را جبران کنند و با یک گل دیرهنگام. گلی که به ثمر رساندند و از همین دیدار به حداقل خود رسیدند. با توجه به اینکه این تساوی باعث شد تا پرسپولیس جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کند، باید بگویم که این تساوی یک برد برای پرسپولیس به حساب می آید.

طاهرزاده در خصوص دو گل غیرقابل پیش بینی گئورگی گلسیانی گفت: قبل از بازی هیچکس فکر نمی کرد که مدافع پرسپولیس آقای گل این دیدار شود اما او با هوش بالای خود و همچنین توانایی هایش توانست دو گل مهم را از روی دو ضربه ایستگاهی به ثمر برساند. قد و قدرت بالا. گلزنی که نشان می دهد یحیی می تواند از توانایی های همه بازیکنانش در پرسپولیس نهایت استفاده را ببرد و در واقع یکی از باهوش ترین مربیان ایران است.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس افزود: در سال های گذشته مدافعی مثل مهدی هاشمی نسب با قدرت هجومی خوب و موقعیت های مناسب در دربی ها برای پرسپولیس و استقلال گلزنی می کرد و گل گلسیانی در دربی اخیر به نوعی یادآور گل های هاشمی نسب است. برای بسیاری.دوباره متولد شد

وی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس با حفظ جایگاه رهبری به اتفاق مهمی دست یافت و اکنون می تواند با شرایط بهتر و اعتماد به نفس بالاتر برای قهرمانی لیگ بجنگد. شاگردان گل محمدی این توانایی را دارند که در این فصل برای سه گانه بجنگند و به افتخارات دیگری برای پرسپولیس و هوادارانش دست یابند و تاریخ ساز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید