آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان توسط سپاه/ شرکت آب گیلان باید با طرح های قدیمی مشکل را حل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد عبدالله پور امروز چهارشنبه 12 خرداد در برنامه آغاز عملیات اجرایی طرح های محرومیت زدایی سپاه از جمله آبرسانی به 711 روستای گیلان که در سالن شهید انصاری برگزار شد، اظهار داشت: گیلان در حوزه آبرسانی با مشکل مواجه است. و این زیبایی حومه شهر است.

وی افزود: گیلان در حال حاضر پس از سیستان دومین استان کشور است که با مشکل آب شرب سالم و بهداشتی مواجه است. از سوی دیگر ما در غرب استان گیلان در حوزه تامین آب با مشکلات بیشتری مواجه هستیم که باید به نحوی این مشکلات حل شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی سپاه برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مدت زمان بسیار کوتاه تری خبر داد و گفت: در تهیه نقشه پروژه های آبرسانی در روستاهای گیلان واقعا با مشکل مواجه هستیم چرا که این طرح ها تا سال 1983 به هم مرتبط هستند و این پیشرفت کار است.

وی تاکید کرد: آب و فاضلاب گیلان باید با طرح های قدیمی مشکل را حل کند و از آنجایی که در بهترین فصل پروژه های عمرانی هستیم باید فرصت را غنیمت شمرده و سریعا نقشه مناطق را تهیه کنیم.

سردار عبداله پور گفت: در تلاش هستیم پروژه های آبرسانی را در کمتر از سه ماه به اتمام برسانیم، برای احداث مخازن نیز امیدواریم مشکل زمین برطرف شود و حضور خیران در این منطقه می تواند مفید باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید