آبرسانی به 500 خانوار عشایر مانه و سملگان با 4 تانکر سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882849

مسئول بسیج عشایری ارتش خراسان شمالی خبر داد؛

عقیل غلامی با اشاره به اینکه حدود دو هزار نفر از عشایر مانه و سملقان از مشکل کم آبی رنج می برند گفت: به همین دلیل سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با چهار تانکر آبرسانی این منطقه را انجام می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عقیل غلامی مسئول بسیج عشایری حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد اظهار داشت: در این دیدار که با سردار فرجی فرمانده استانی حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از منطقه عشایری انجام شد. شهرستان مانه و سملکان مشکل کم آبی و کمبود آب در این منطقه مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه آبرسانی و آبرسانی به عشایر بر عهده سازمان عشایری است، گفت: ناوگان آبرسانی اداره عشایری پاسخگوی جمعیت نیست و برخی از این ماشین آلات فرسوده هستند، مردم از کمبود آب شاکی هستند

گلمی افزود: در شرایط کنونی ارتش استان چهار تانکر برای رساندن آب به این منطقه اعزام کرده تا مشکل آب این افراد به طور موقت حل شود و با پیگیری های صورت گرفته به صورت مستمر این مشکل برطرف شود.

وی یادآور شد: این حرکت سپاه در واقع همکاری با مدیریت عشایری برای کاهش التهاب و گلایه عشایر است و طی پیگیری های صورت گرفته، مدیریت عشایری با ارائه تسهیلات آبرسانی به دنبال رفع مشکل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا رفع مشکل جمعیت عشایری خراسان شمالی، سپاه در کنار مردم و مدیریت عشایری است تا مردم با کم آبی مواجه نشوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید