آب روستای بهرامبیگ به بهره برداری می رسد


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877332

گزارش آخرین آبرسانی روستای بهراموبیگ;

آبرسانی روستای بهرام بیگ از توابع قطعه قره پشتلو شهر زنجان در دست اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; مخاطبان این پایگاه خبری-تحلیلی موضوع آب شرب روستای بهرامبیگ از توابع شهرستان کارا پشتلو زنجان را مطرح کردند و گفتند که آب به آن روستا نرسیده در حالی که روستاهای اطراف از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.

قرار شد از شهردار بهرامبیگ سوال شود اما خبرنگار موج رسا بارها تماس گرفت؛ با دهیار این روستا بایر بود و جوابی نبود.


885ba44d 2176 4dc6 9e38 c3e517033ba1 خبر خاکستری

مشکل آب روستای بهرامبیگ را از مدیران آب و فاضلاب جویا شدیم. وی گفت: روستای بهرامبیگ هنوز تحت پوشش این شرکت نیست.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی اقداماتی را برای آبرسانی به این روستا انجام می دهد، افزود: عملیات اجرایی توسط بسیج سازندگی انجام می شود و این عملیات به قدری طول می کشد که تلاش می کنیم آب را از روستا وصل کنیم. به زودی روستای بهراموبیگ.

امی خاطرنشان کرد: ممکن است عملیات اجرایی زمان بر باشد اما قطعا آبرسانی به این روستا برای تصاحب شرکت آب انجام می شود.


4cd107c3 ee81 4a0e 922b b66b58a73911 خبر خاکستری


* آب روستای بهرام بیگ قرار است بهره برداری شود

سعید ستایش بخشدار قره پشتلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: قرار است آبرسانی روستای بهرام بیگ تحویل و بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی به پایان رسیده و کنتور آب آماده تحویل است، گفت: پوشش دهی روستا نیاز به کروکی دارد که بنیاد مسکن گفته است باید به صورت انفرادی برای همه خانه ها ساخته شود اما مجری طرح (قرارگاه پیشرفت و عمران سپاه) می گوید. که یک طرح کلی برای کل روستا تهیه شده است.

ستایش با اشاره به سفر اخیر مصطفی طاهری (نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی) از روستاهای دهستان کارا پشتلو، خاطرنشان کرد: روستای بهرامبیگ نیاز به حل و فصل دارد و این روستا نیز نیازمند زیرپوشش است. آب و فاضلاب.

شهردار قره پشتلو با تاکید بر اینکه با رفع مشکل کروکی آب روستا وصل می شود، تصریح کرد: آب روستای بهراموبیگ برای انتقال کنتور آب و تامین آب آماده است و فقط نیاز به تامین آب است. طرح.

وی گفت: کروکی مربوطه باید به شرکت آب و فاضلاب ارائه شود تا آبفا کنتور خانگی را منتقل کند و به زودی این مشکل برطرف شود.

ستایش در خصوص تامین آب سایر روستاهای دهستان کارا پشتلو گفت: برخی روستاها به دلیل جمعیت کم روستایی ندارند و آبرسانی برای پیمانکاران گران نیست و در واقع قابل پوشش نیست.

وی افزود: برخی از روستاهای دهستان قره پشتلو از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند و برخی دیگر نیز در آینده اقدام خواهند کرد.

بخشدار کارا پشتلو در خصوص آبرسانی روستای بهرامبیگ تاکید کرد: 99 درصد کار انجام شده و به زودی کروکی برای پوشش دهی روستا در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار می گیرد.

وی گفت: آبرسانی به روستای بهرامبیگ توسط قرارگاه عمرانی سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه استان زنجان برای رفع مشکل مردم تامین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید