آب و هوای توریستی کوم در حال بهبود است

ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801561

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کوم با اشاره به اینکه با کاهش تاج و رفع محدودیت ها، هجوم گردشگران داخلی و خارجی به کوم افزایش یافته است، گفت: اقلیم گردشگری کوم رو به بهبود است و همچنان مراکز پروتکل بهداشتی هستند. مشاهده شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کوم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: با بحران تاج 2 ساله مواجه هستیم و گردشگری در استان ها به ویژه استان قم متوقف شده و تقریباً به صفر رسیده است و بسیاری از واحدهای ما تعطیل و بسیاری از واحدها با حداقل ظرفیت خود کار می کنند. .

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کوم افزود: به استان کوم افزود: می توان گفت که بسترهای ما تقریباً با اشغال بالا پر شده و در برخی روزها 100 درصد اشغال است که این موضوع باعث فعالیت شده است. و رونق صنعت گردشگری در استان کوم که باعث خوشحالی فعالان صنعت گردشگری شد.

ارجمندی ادامه داد: به ویژه شاهد ورود مسافران خارجی به کوم بودیم که منشأ خیر و برکت در حوزه گردشگری و اقتصاد گردشگری بود در حالی که این گردشگران خارجی ارزآوری دارند. در این شرایط اقتصادی، به نظر می‌رسد محل رونق در مسائل اقتصادی است.»

وی افزود: امیدواریم روند فعلی ادامه داشته باشد هرچند با مشکل دیگری به نام آمیکرون مواجه هستیم که همچنان شاهد محدودیت هایی هستیم و فعلا مرزهای زمینی بسته و مرزهای هوایی نیز محدود است. البته این مشکلات بر گردشگری کوم هم تاثیرگذار است، «الان نسبت به یک ماه قبل این هجوم گردشگر را نداریم اما با تمام این اوصاف به درخواست استان کوم گردشگران داخلی و خارجی حضور دارند.

ارجمندی ادامه داد: آب و هوای گردشگری استان کوم رو به بهبود است و به طور کلی می توان گفت به دلیل محدودیت ها خوب است، همچنان نظارت بهداشتی وجود دارد و در بحث گردشگری در کوم دو نوع نظارت داریم. ما نظارت تخصصی داریم که توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کوم انجام می شود و نظارت تاج داریم که با تعامل با سایر ادارات انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کوم گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای تجهیز و نوسازی ساخت و ساز فعالان صنعت توریسم تسهیلات و وام در نظر گرفته تا این دو سال بازداشت و گردشگری در کوم تجدید شود تا گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند. مزیت وضعیت خدمات بهتر از قبل.

وی در پاسخ به این سوال که در خصوص تعطیلات قبل از نیمه شعبان و نوروز چه تمهیداتی وجود دارد؟ وی افزود: یکی از مشکلات اساسی استان کوم کمبود تخت است. در حال حاضر 11 هزار تخت در ساعات اوج شلوغی مانند نیمه شعبان و نوروز برای جبران این مشکل در کوتاه مدت از دست داده ایم و رقم اختصاصی به تخت های استان اضافه می شود.

ارجمندی تاکید کرد: امیدواریم در ایام نوروز و نیمه شعبان که در پیش داریم با کمک ظرفیت سایر سازمان ها و ظرفیت برخی که مجوز رسمی ندارند خدمات قابل قبولی دریافت کنیم. توسط ما. وی ادامه داد: ما به هموطنان خود که در حال ورود به شهر کوم هستند، پیشنهاد می کنیم در حالی که حدود 14 هتل در دست ساخت داریم که تلاش می کنند سریعتر فعالیت کنند. استان کامل

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کوم خاطرنشان کرد: تمام تلاش سازمان این است که در بلندمدت سرمایه گذاری های خوبی انجام شود، ضمن اینکه تلاش می کنیم علاوه بر زیارت گردشگران به کوم، از مکمل های گردشگری استان کوم نیز استفاده کنیم. از فرصت ها استفاده کنید.» از بقیه عبادات در مراکز گردشگری و امکانات تکمیل کننده عبادت استفاده کنید تا اقتصاد گردشگری استان کوم به خوبی رونق بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید