آتش در ارتفاعات کاسرون مهار شد / به دلیل انحراف خودرو ، تصادف برای نیروهای امدادی رخ داد

زمان: 10:07
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775655

علی مظفری گفت: مساحتی حدود 200 هکتار از ارتفاعات تنگ شاه مرادی و تنگ ترکان در این حادثه دچار آتش سوزی شد و متأسفانه پوشش گیاهی این منطقه شامل بلوط ، پسته ، کالهونگ ، گون و بادام این منطقه است. تخریب شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مظفری فرماندار شهرستان کاسرون در گفتگو با خبرنگار شیراز وی ابعاد آتش سوزی در ارتفاعات کمارد و میزان خسارت را اعلام کرد و گفت: این آتش سوزی ساعت 1 بعد از ظهر روز یکشنبه 18 مهر رخ داد و تا ظهر امروز ادامه داشت.

وی با اشاره به برآورد میزان خسارت احتمالی گفت: در حال حاضر این آتش سوزی با تلاش امدادگران و نیروهای مردمی کاملاً مهار شده است و میزان خسارت ناشی از این آتش سوزی در حال رصد است.

فرماندار شهرستان کازرون در مورد وسعت آتش سوزی گفت: مساحتی در حدود 200 هکتار از کوههای شاه مرادی و تنگ ترکان دچار آتش سوزی شد و متأسفانه پوشش گیاهی منطقه شامل بلوط ، پسته ، کلونگ ، گون و بادام. منطقه نیز از بین رفته است.

مظفری همچنین در مورد حادثه امداد و نجات صحبت کرد و افزود: امروز ساعت 1 بامداد به دلیل انحراف یکی از خودروهای عبوری از جاده اصلی به پارکینگ ، خودروها و نیروهای امدادی ، نیروهای امدادی و معاون برنامه ریزی فرماندار و یک دهیار ، که نیروهای مردمی را همراهی کرد ، دچار سانحه شد و در حال حاضر تحت درمان و بستری است.

وی با بیان اینکه آتش توسط نیروهای انسانی و انسانی مهار شد ، افزود: در این حادثه 150 نفر متشکل از نیروهای بسیج انسانی ، فعالان محیط زیست ، نیروهای پادگان ارتش هفتم ، هلال احمر و منابع طبیعی کنترل آتش. “آنها سعی می کردند متوقف شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید