آتش زدن زیرساخت ها مهم ترین مشکل آب شرب رشتار است


زمان: 15:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855527

باهوش گفت: مهمترین مشکل آب رشتار زیرساخت های موجود است، متاسفانه زیرساخت های آب شرب شهر فرسوده و لوله ها ترکیده و آب از بین می رود، امروز باید زیرساخت های شبکه را از حدود 40 سال پیش جایگزین کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باهوش فرماندار رشتار شب گذشته در جلسه شورای اداری این شهرستان در دفتر فرماندار رشتار گفت: مهمترین مشکل آب در شهرستان مربوط به زیرساخت های موجود است. امروز مشکل کمبود آب نداریم، شهر فرسوده است و لوله ها می ترکند و آب از دست می دهند، بنابراین باید زیرساخت های شبکه را از حدود 40 سال قبل تغییر دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیازمند فرهنگ سازی صحیح در مدیریت مصرف هستیم، افزود: باید به سمت آموزش فرهنگ استفاده صحیح از آب و برق به خانواده ها و در عین حال بهبود زیرساخت ها حرکت کنیم.

باهوش با اشاره به پیگیری مجدانه شهرستان های استان در خصوص معضل آب گفت: همه ما باید در بحث مصرف و الگوی بهینه، مصرف صحیح آب شرب منطقه جنگلی را با پیگیری مجدانه آب استان به یاد داشته باشیم. در مدت 20 روز، امروزه علت مشکل آب گرمای بیش از حد و عدم استفاده صحیح از آب است.

نماینده عالی دولت در رشت همچنین گفت: در بحث خانه‌ها در سراسر دنیا، کارهای فرهنگی انجام شده در روستاها با روحانیون، چالش‌ها و مشکلات فرهنگی را در این روستا کاهش می‌دهد، امروز شاهد هستیم که با پیگیری‌های خوب بنیاد علوی در رشتار، تعداد چمن های مصنوعی در روستاهای شهزستان به حدود 8 تا 9 چمن مصنوعی که ساخته و تهیه شده است رسیده است که بسیار قابل تقدیر است.

وی در ادامه درباره موضوع تعویض پلاک رشتار گفت: موضوع تعویض پلاک رشتار نهایی شده و مقرر شد شهردار و شورای شهر برای مکان یابی و اقدامات لازم نامه ای به راهور داشته باشند. – جلسه مقدماتی

فرماندار رشتار در رابطه با فعالیت های کارآمد و امیدوارکننده تعزیرات این شهرستان گفت: فعالیت و نظارت بر ندامتگاه ها در رشت ایجاد و هیئت مدیره آن مطرح شد و هم اکنون در شرایط فعلی بازار این نهاد بسیار خوب است. نظارت شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت راه های روستایی این شهرستان با 50 هزار مترمربع آسفالت و وام 18 میلیارد تنی جزو شهرستان های اول و دارای بیشترین سهمیه قیر مصرفی در استان است. آباد، دولت آباد، احمدآباد، آسفالت در حال آسفالت و … و وام های قرض الحسنه در این زمینه گرفته شده که باعث خوشحالی مردم می شود.

باهوش بنا به درخواست مسئولان شهرداری و شورای شهرداری رشتار اذعان داشت که مشکل سگ های ولگرد باعث آسیب به شهروندان و شکایت بستگان شده است. درخواست ما از شهردار و پرسنل رسیدگی و رفع مشکل سگ های ولگرد است بی خانمان های حاشیه شهر در هر ساعت از شبانه روز با متخلفان این منطقه برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید