آتش سوزی مهیب خانه ای در جنوب تهران + عکس

آتش سوزی مهیب خانه ای در جنوب تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از اطفای حریق در ساختمانی در منطقه مرتضگرد خبر داد.

سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات آتش سوزی در منطقه مرتضی گرد گفت: وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در ساعت 9:20 صبح امروز در سامانه 125 گزارش شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات و تجهیزات لازم و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، منطقه مرتضگرد، خیابان ولی عصر یکم اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه شامل یک طبقه همکف و سه طبقه مسکونی بوده است، ادامه داد: طبقه همکف یک فروشگاه حدود 80 متر طول دارد و محل تولید، انبار و فروش ابر، اسفنج و تشک. تعداد زیادی از این وسایل در این محل به طور کامل در آتش سوختند. آتش از درب مغازه و از شیشه های بالا به دو طبقه بالای مسکونی سرایت کرد. بدین ترتیب بیش از نیمی از طبقه اول مسکونی ساختمان مذکور طعمه حریق شد و آتش وارد طبقه دوم شد و قسمت هایی از خانه را به آتش کشید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: در پشت این ساختمان یک پارکینگ وجود داشت که از سرایت آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری کرد. اگر فرصتی برای خروج به موقع پیدا نکنند، بازداشت آنها وضعیت را بدتر کرده و احتمال تلفات جانی وجود خواهد داشت.

به گفته وی، این آتش سوزی تلفات جانی و مالی نداشت اما خسارات زیادی بر جای گذاشت و دقایقی بعد محل یابی و اطفا شد و عملیات آتش نشانان در ساعت 11:15 خاتمه یافت.

ملکی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بررسی و اعلام می شود.

.

آتش

آتش

دیدگاهتان را بنویسید