آتش ضد هوایی غزه، دفاع اسرائیل را سردرگم کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های یهودی و عربی صبح پنجشنبه گزارش دادند که آژیر خطر حمله موشکی به شهرهای اشغالی اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

وب سایت Yedioth Ahronoth می نویسد: «تنش در جنوب [فلسطین اشغالی] آتش توپخانه سنگین بیش از پنج موشک از نوار غزه به سدروت در حال تشدید است.

رسانه های صهیونیستی از شلیک چندین موشک از غزه و تلاش سامانه گنبد آهنین نیز برای رهگیری آنها خبر دادند و افزودند که گستردگی این عملیات موشکی چیزی است که از آن بیم دارند.

برخی رسانه های فلسطینی نیز از زخمی شدن چند صهیونیست اشغالگر در حمله موشکی گسترده به شهرک سدروت خبر دادند.

یک منبع امنیتی به المیادین گفت که هیچ موشک جدیدی یا به سبک غزه به سمت شهرک‌های اسرائیل شلیک نشده است، اما سامانه‌های گنبد آهنین ده‌ها موشک رهگیر شلیک کرده‌اند که از ترس جا انداختن حجم زیادی از موشک‌های ضدهوایی سنگین استفاده می‌کنند.

صهیونیست ها می گویند سامانه گنبد آهنین دست کم شش موشک شلیک شده از غزه را رهگیری کرده است.

تصاویر منتشر شده از موشک های رهگیر گنبد آهنین، موشک های دو سامانه مجاور را نشان می دهد که به طور همزمان یکدیگر را پرتاب، رهگیری و فرود می آورند.

ارتش اسرائیل می گوید چهار موشک از نوار غزه شلیک شده است، در حالی که منابع امنیتی اسرائیل پیشتر گفته بودند که شش موشک رهگیری شده است. همزمان شبکه 12 رژیم از شلیک هفت موشک از غزه خبر داد.

پیش از این جنگنده ها و توپخانه های رژیم صهیونیستی به مواضع گروه های مقاومت در مرکز و جنوب نوار غزه حمله کردند.

دیدگاهتان را بنویسید