آجورلو یک پرسپولیسی متعصب است و برای خوشایندش این کار را کرد/ از رفتار کودکانه مدیرعامل استقلال شوکه شدم!


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811586

رقم قرارداد بازیکن ازبکستانی معقول خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: می دانم که آقای آجورلو که هوادار پرسپولیس بود این کار را برای فضای مجازی انجام داده و دوست دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتار مصطفی آجورلو با میکروفون قرمز گفت: واقعاً از آقای آجورلو انتظار چنین چیزی را نداشتم. این برای افراد 15 تا 16 ساله است که به دنبال دنبال کننده و فضای مجازی هستند و می خواهند تعداد طرفداران خود را افزایش دهند. خدا از این فضای مجازی نگذرد که عده ای ناخواسته وارد این فرآیندها شوند تا لایک بگیرند هر چند ممکن است چیزی را قبول نداشته باشند.

وی افزود: چطور یک مدیر در این سن و سال می تواند برای باشگاهش کاری انجام دهد در حالی که تحمل رنگ یا لوگوی یک باشگاه را ندارد. یه زمانی یه بازیکن 20 ساله میتونست اینقد حرکت کنه که ما بگیم غیرت جوونیه ولی یه مرد با این سن و سال که قبلا مثل یکی از رفقای من بود میدونم طرفدار پرسپولیس بودن. ، اما اکنون، برای ایجاد یک جو. آنها انجام دادند. شاید دلیل روانی داشته باشد.

درویش درباره مشکل بازیکن سرباز گفت: وقتی روزی کادرفنی یا مدیرعامل و بازیکنان پرسپولیس ناراحت می شوند به خاطر رفتار این مدیران است. می بینید که یکی از مربیان یا هم تیمی های استقلال که مورد احترام هم هستند می آید و در مورد سربازی بازیکن پرسپولیس و ستاره تیم ملی نظر می دهد. منشأ این چیست؟ همان القای رهبری که به خود اجازه می دهد در هر موضوعی دخالت کند. او برای همه سرباز است و بقیه نرفتند؟ مثل آقای زنده روح که در گل گهر حضور داشت اما به فجرسپاسی رفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قانون برای همه یکسان است. از روز اول من یا اعضای باشگاه یا هیئت مدیره کوچکترین حرفی در این مورد زدیم؟ خیلی ها به من گفتند که در مورد آن صحبت کنم، اما من گفتم برایم مهم نیست. اینکه بگویم آشنا هستم و نگذارم بازیکنان در اردو بگذرند قدیمی است و برای امروز نیست.

وی گفت: بچه آجورلو باید اینطور رفتار کند تا طرفدار پیدا کند وگرنه احتمالا در فضای شخصی خود می گوید من کار اشتباهی کردم. این ویدیو رو چندین بار باز کردم و اصلا باورم نمیشد. فکر می‌کردم ویدیو جعلی است و هنوز هم شوکه هستم که فردی در دهه 60 و 70 خود چنین کاری را انجام دهد و به آن بی احترامی کند. نمی دانم دلیلش چیست و چه مشکلی دارند که فکر می کردند می توانند حل کنند.

درویش گفت: در چند روز اخیر درخواست دادیم و دیروز باشگاه پاختاکور موافقت کرد. این بازیکن 20 الی 25 روز مرخص شد و وقتی توافق شد برایشان بلیت تهیه کردیم و دیروز آمدند و معاینه پزشکی را پشت سر گذاشتند و منتظر ماندند تا در صورت صلاحدید کادرفنی برای خدمت به تیم در این بازی.

وی در پایان گفت: فکر می کنم او 22 بهمن بازیکن آزاد بود و قراردادش یک فصل و نیم خواهد بود. شاید خودشان صلاح ندانند عدد را بیان کنند، اما عدد متعادلی است. این اصلا با قرارداد بودمیر قابل مقایسه نیست و مانند سایر بازیکنان تیم رقم معقولی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید