آخرین اخبار از جانشین فرهاد مجیدی در استقلال

آخرین اخبار از جانشین فرهاد مجیدی در استقلال

در حالی که تیم مدیریت استقلال برای ورود به فصل نقل و انتقالات و یافتن راهی برای به حداکثر رساندن قهرمان لیگ برتر بیست و یکم آماده می شود، انتشار متن خداحافظی فرهاد مجیدی باعث تعجب تیم مدیریتی استقلال شد.

به گزارش باشگاه استقلال، سردار آجورلو در 48 ساعت گذشته ماموریت ویژه ای به کمیته حقوقی باشگاه استقلال داده است تا بیش از سایر کمیته ها به کادر مدیریتی در موضوع انتصاب سرمربی جدید کمک کند.

فرشید سمیعی رئیس کمیته حقوقی باشگاه استقلال در حال رایزنی با افراد آگاه در خصوص جذب مربی برای استقلال است و تمامی اطلاعات را در اختیار مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قرار می دهد.

ظاهرا مدیران استقلال بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست قصد دارند در اسرع وقت بهترین گزینه را برای تمرین تیم استقلال انتخاب کرده و با فرد جدیدی برای عقد قرارداد مذاکره کنند.

در همین راستا به اطلاع می رسد کمیته حقوقی باشگاه استقلال متشکل از کمیته انضباطی و بین المللی با تشکیل کارگروهی در تلاش است تا به درخواست مدیرعامل این مجموعه عمل کند.

مصطفی ایرلو از فرشید سمیعی خواست در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهد تا در زمان مقرر بهترین گزینه را برای هدایت تیم استقلال انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید