آخرین اخبار از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و بازگشت اسکوچیچ به ایران

آخرین اخبار از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و بازگشت اسکوچیچ به ایران

حمید استیلی که مهمان برنامه شب فوتبال بود در توضیح مصدومان تیم ملی گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است و تلفنی با او صحبت کردم و وضعیت او را جویا شدم. عمل او موفقیت آمیز بود و امیدوارم به خاطر من به جام جهانی فیزیوتراپی برود زیرا به او نیاز داریم. شجاع خلیل زاده او تازه وارد عمل شده بود و به تدریج تمرینات خود را آغاز کرده بود تا در روزهای آینده به جمع ما بپیوندد.

وی افزود: شهاب زاهدی بازیکنی است که به تازگی پایش شکسته است. سامان کودوس و کاوه رضایی هم مصدوم شدند و تازه تمرینات خود را آغاز می کنند.

استیلی با اشاره به وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی گفت: سایر بازیکنان با صحبتی که با دکتر حنلری داشتم مشکلی ندارند. امیدواریم همه به جام جهانی برسند البته با توجه به لیست نهایی 30-40 نفره ای که داریم و آقای اسکوچیچ در مورد آن تصمیم می گیرد.

مدیر تیم ملی ایران درباره زمان اعلام لیست بعدی تیم ملی گفت: آقای اسکوچیچ روز دوشنبه می آید و باید لیست را بدهد. از آنجایی که این یک مشکل عروق کرونر است و ما مشکلات ویزا داریم، لیست باید زودتر اعلام شود. خوشبختانه دو روز قبل از فیفادی می آیند، البته چون مسابقات قهرمانی تمام شده، همه می توانند بیایند و فقط لیگ بلژیک تاریخ پایان متفاوتی دارد و به همین دلیل چون همه بچه هستند، در صحبتی که با آقای دکتر داشتیم. اسکوچیچ باید امروز 5 روز در تهران اردو داشته باشد.

استیل با اشاره به روند ویزای کانادا توضیح داد: از آنجایی که باید برویم و از آنکارا ترکیه ویزای خود را بگیریم، دیروز با جناب آقای محمودی فر، سرکنسول ترکیه صحبت کردم که در آنکارا یک زمین آموزشی داریم و می توانیم آموزش ببینیم. آنجا نیز. همه کمک می کنند، حتی سرکنسول ما در ترکیه به شما گفت بیایید اینجا و من برای شما زمینی در بشیکتاش می گیرم که گفتیم در آنکارا هستیم و اگر می توانند در آنکارا زمین بگیرند.

وی افزود: از طریق ایران می توانیم به صورت آنلاین بحث بیومتریک داشته باشیم، اما باید به آنکارا برویم و دو روز در آنجا بمانیم تا بتوانیم ویزای خود را بگیریم و از طریق آنکارا به ونکوور پرواز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید