آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس; وضعیت خارجی ها یحیی

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس;  وضعیت خارجی ها یحیی

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل برآورده نشدن خواسته های گابریل کالدرون و خواکین همچنان بسته است. ظاهرا در روزهای اخیر مدیران این باشگاه پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی، مبالغ این مربی را به شماره حساب بانک سوئیس واریز کرده اند، اما طبق برخی قوانین باید 72 ساعت از پرسپولیس برای واریز وجه به حساب بانک مرکزی سوئیس بگذرد. این مبلغ به حساب مربیان آرژانتینی واریز می شود و البته به دلیل تعطیلات آخر هفته اروپا این موضوع یک تا دو روز به تاخیر می افتد.

وکیل کالدرون پس از دریافت کامل درخواست های این مربی باید این موضوع را به فیفا اطلاع دهد تا پس از این اقدام پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

سرخپوشان منتظر پنجره نقل و انتقالات منوچهر صفروف و وحدت حنانوف هستند تا از دوشنبه گذشته و ظاهرا به همین دلیل با این تیم قرارداد ببندند، البته این دو بازیکن تاجیکستانی روز گذشته نیز حضور داشتند. آنها در ورزشگاه شهید کاظمی در نیمه دوم بازی دوستانه با پدیده برای دقایقی به میدان رفتند و از اعلام رسمی حضور در کنار این تیم خودداری کردند.

از سوی دیگر حنانوف و صفروف با وجود اینکه برای دیدار دوستانه مقابل قزاقستان که روز سه شنبه در آستانه برگزار می شود به اردوی تیم ملی خود دعوت شده اند اما تا بلافاصله پس از امضای قرارداد با این باشگاه در این دیدار شرکت نخواهند کرد. مسابقه. یک پنجره نقل و انتقالات باز می شود

دیدگاهتان را بنویسید