آخرین تغییر مالکیت قرمزها

آخرین تغییر مالکیت قرمزها

نمایندگان تراکتورسازی با توجه به اینکه قصد دارند تغییراتی ایجاد کنند و در مورد شرایط تیم صحبت کنند و شرایط را حل کنند، مذاکرات درباره این باشگاه را به بعد از نقل و انتقالات موکول کردند.

آن هم در حالی که به نظر می رسید باشگاه تراکتورسازی به صنعت مس واگذار شود اما کرمانی ها با تبریز شریک نشدند و حداقل فعلاً دور از ذهن بود. به این ترتیب باشگاه تراکتورسازی تا زمانی که خریدار برای آن پیدا نشود یا حتی خود شرکت مس از این همکاری راضی نباشد به همکاری با زنوزی ادامه می دهد. در چنین شرایطی سکوت کارکنان باشگاه تراکتورسازی کمی عجیب است چرا که تصور می شد نسبت به لغو این انتقال اقدام کنند اما سکوت کردند و این جای سوال دارد.

در حالی که کارکنان باشگاه تراکتورسازی مقابل این زمین ها سکوت کرده بودند، یکی از کارکنان این باشگاه در گفتگویی با اشاره به اینکه از روند نقل و انتقالات اطلاعی ندارند، گفت: باشگاه قصد ندارد واکنشی نشان دهد و مانند گذشته به کار خود ادامه خواهد داد. این خبر از همان ابتدا در رسانه ها و یا نمایندگان مطرح شد و باشگاه تراکتورسازی موضعی نداشت. به همین دلیل نه مالک و نه هیچ یک از کارکنان باشگاه در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

ظاهرا باشگاه تراکتور از همان ابتدا امیدی به این انتقال ندارد و معتقد است هیچ چیز مشخص نیست و تا اینجای کار همه چیز آنطور که باید بوده است. در مقطعی باشگاه از طرف مالک بیانیه ای صادر کرد و آمادگی خود را برای تحویل اعلام کرد. از آنجا روند انتقال به هیئت فوتبال و استاندار بستگی دارد. اگر انتقال به مس قطعی می شد، بدون توجه به حواشی پیش می رفت و کارش را انجام می داد، بنابراین این تاخیر نشان می دهد حداقل تا پایان فصل خبری از این انتقال نیست.

دیدگاهتان را بنویسید