آخرین تلاش آمریکا برای فرار از نظم نوین جهانی با هرج و مرج داخلی در چین و روسیه همزمان با ایران


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914965

این روزها اتفاقاتی مشابه اغتشاشات داخلی ایران با همان الگو و روش در چین و روسیه در حال رخ دادن است که نشان می دهد علت همه این اتفاقات یکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در روزهای اخیر شهرهای چین و روسیه دستخوش ناآرامی های داخلی بوده اند. التهاباتی مثل شورش های دو سه ماه اخیر در کشور ما.

پس از شکست پروژه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا از طریق اغتشاشات داخلی، همین روند در چین و روسیه با همین الگوی ناآرامی در ایران دنبال می شود، یعنی با بیرون رفتن آموزش ساخت کوکتل مولوتف در فضای مجازی، القای نفرت، سلبریتی ها، فعال سازی رسانه های متخاصم و…

البته نه گشت ارشادی، نه حجاب اجباری، نه تحریم های ظالمانه ای مثل ایران که سال هاست مردم در تنگنای اقتصادی زندگی می کنند، اما در آنجا شعارهای بومی خود را به کار بردند.

بله، ما بر این باوریم که ایران، روسیه و چین به طور اتفاقی و در یک الگوی همزمان درگیر هرج و مرج داخلی هستند و میانه آمریکا و غرب که دشمن این سه کشور متحد هستند، هیچگونه مشکلی ندارند. نقش!

فراموش نمی کنیم که رهبر عزیز انقلاب فرمودند نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است. طبیعی است که ابرقدرت هایی مانند آمریکا و کشورهای اروپایی برای جلوگیری از این اتفاق که قطعاً به اتحاد ایران، روسیه و چین مربوط نمی شود، تلاش می کنند، اما این وعده را فردی داده است که به آنچه خود عمل کرده است. وعده داده است.

چند سالی است که استراتژیست ها و اندیشمندان داخلی و خارجی اعلام کرده اند که پایان آمریکا فرا رسیده است و حتی در سطح بین المللی بحث حفظ آمریکا نیست، بلکه بحث قدرت جهانی یا قدرت های پسا آمریکایی است.

با بررسی وضعیت آمریکا از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره. ابعاد، این موضوع بسیار روشن است و چیزی نیست که نیاز به بررسی های عمیق و پیچیده داشته باشد، اما مردم جهان دیدگاهی از آمریکا می بینند که رسانه ها قدرت در اختیار آنها و حقیقت آمریکا را می خواهند. این چیزی نیست که در رسانه ها نشان داده شود.

نه تنها آمریکا، بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، همه جهان به نظم جدیدی کشیده خواهد شد و شواهد نشان می دهد که برخی از کشورهای پیشرفته جهان نیز به شکلی باورنکردنی دستخوش تغییراتی خواهند شد که نمونه ای از آن است. اکنون نیز شواهدی از این تحولات و گاه فروپاشی ها در ژاپن مشهود است.

آمریکا که امروز آنقدر شکست خورده که نه تنها ایران، بلکه کوبا و ونزوئلا و یمن در مقابلش ایستاده اند و دماغش را به خاک مالیده اند، وقتی می بیند در صحنه های سخت نمی تواند دشمنانش را شکست دهد، ناجوانمردانه روی می آورد. عرصه نرم و جنگ نیابتی این از طریق قدرت جریان سازی محض رسانه هایی که در اختیار داشت اتفاق افتاد.

البته جمهوری اسلامی ایران سال هاست که با انواع روش های جنگی آمریکا آشنا بوده و انواع تهدیدات شیطان بزرگ را امتحان کرده است و البته در همه موارد این دشمن را شکست داده است، هر چند ممکن است دستاوردهای کوچک و کوچکی داشته باشد. موفقیت های سطحی در ظهور این استعمارگر بزرگ

آمریکا و همپیمانانش که استکبار جهانی را تشکیل می دهند، علاوه بر سرگرم کردن این سه قدرت بزرگ با مشکلات داخلی خود و نادیده گرفتن تحولات جهانی و گسترش دامنه جغرافیایی اتحاد خود، سعی در ایجاد آشفتگی داخلی در روسیه، چین و ایران دارند. روابط بین‌الملل بین این سه، تضعیف نیروهای جهانی و منطقه‌ای در جهتی مغایر با منافع آمریکا و جلوگیری از احتمال رویارویی جدی با آمریکاست.

این اتفاقات در زمانی از تاریخ رخ می دهد که تایتانیک آمریکایی هنوز به صخره برخورد نکرده است و برخورد اجتناب ناپذیر این کشتی با کوه یخ تنها از فاصله ای نه چندان دور قابل مشاهده است و طبیعتاً هر آنچه که در ارتباط با این برخورد باشد بدون شک منجر به غرق شدن خواهد شد. . تایتانیک نزدیک‌تر می‌شود، ما شاهد مبارزه بیشتر کاپیتان برای بقا خواهیم بود. کاپیتانی که حاضر است برای غرق نشدن تمام دنیا را قربانی کند و اگر هم بشود می خواهد تمام دنیا را با خود به زیر آب بکشد.

حتی ممکن است این اتفاق بیفتد که کاپیتان تصادفی ساختگی ایجاد کند تا حداقل برای مدتی حواس مردم را پرت کند تا راهی برای نجات خود بیابد، مانند دو سالی که دنیا با شیوع کرونا متوقف شد، شاید یک بیماری همه گیر دیگر با یک ویروس کشنده و خطرناک تر. تا اینکه کرونا بتواند این هدف کاپیتان ظالم را محقق کند.

شاید این شوک از نوع دیگری باشد، مانند افشای اطلاعات شخصی تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی که بر روی سرورهای شرکت های بزرگ آمریکایی مانند متا از زندگی روزمره افراد و روابط آنها در پروفایل شخصی آنها ذخیره شده است.

هر چه هست، بدیهی است که آمریکا در حال رفتن به زیر آب است و باید منتظر برخی اتفاقات در آینده نزدیک باشیم و برای آن حوادث آماده شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید